Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Usprawnienie Ikov-a
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Czy ktoś wie jak zrobić przepustnicę
http://ogar200.pl/index.php?id=techniczn...ikova#gora
Chyba się nie rozumiemy, przepustnice?
No może źle napisałem chodzi mi jak zrobić ta krzepustnice czy ona jest przyklejona do tej wkładki czy razem z nią pracuję?
Można prosić po polsku?
Dobra napiszę tak: Co należy zrobić w gaźniku z 2 punktu bo nie wiem o co autorowi chodzi
To jest w ogóle pytanie?
Dokładnie bo jest jakaś wkładka i inna przepustnica oraz przedłożka.
Daruj sobie ten temat, nie potrafisz sformułować swojego pytania normalnie a oczekujesz odpowiedzi loo
Nie no trochę sobie tu żartujemy z twojej nie umiejętności poprawnego pisania, ale to nie jest przedmiotem tematu, teraz już tak na poważnie.

Daruj sobie tą przeróbkę, dużo z tym pieprzenia, jak chcesz żeby lepiej jechał Ogar to jest dużo innych przeróbek które można zastosować a jeśli chodzi o gaźnik to ludzie często pakują z Simsona na przykład, pomyśl o tym.
U mnie w przerabianym silniku Jikov współczesnej produkcji sprawdza się super.
Staram się jak tylko mogę po prostu chciałbym się dowiedzieć co należy zrobić w 2 przeróbce.

No wiem że da sie dać inny gaźnik ale chciałbym zrobić ta przeróbkę

A jeżeli ma być już inny gaźnik to jaki mogę zrobić test między k60b a simsonowskim tylko nie wiem jaki model kupić?
Ale k60b to loteria simsonowski się sprawdza, jednak gaźniki można tanio wyrwać od markowych skuterów, coś np dellorto, gwarantuje ci ze jak będziesz go miał nigdy do innego nie wrócisz Wink
Znam Go jest dobry ale drogi i właśnie szukał alternatywy dla niego.
Nie jest drogi poprostu dołożyć troszkę więcej do np nowego k60b ale zaoszczędzisz nerwów i spalanie ci to wynagrodzi
No dobra ok a jak coś to jaki jest dobry gaźnik od simsonka?
k60b miałem, nie sprawdził się, miałem chiński który był jakąś totalną pomyłką i oryginalny który w sumie nić nie zmieniał poza może lepszą reakcją na gaz na luzie ale w jeździe było tak samo. Do tego ciężko z częściami zamiennymi do tego Radzieckiego ustrojstwa. Jeśli chodzi o gaźnik Simsona to wszystkie serii 16n1 nie 16n3, najlepiej szukaj oryginalnych sprawdzonych, z współczesnymi bywa różnie.
Stron: 1 2
Przekierowanie