29-11-2018, 22:07:26
29-11-2018, 22:22:44
Nigdy nie można.
29-11-2018, 22:26:42
Już przecież pytałeś , chyba masz tego niemca co wszystko chowa .
29-11-2018, 22:29:42
(29-11-2018 22:22:44)Dawdzio napisał(a): [ -> ]Nigdy nie można.
Ooo , a co się stanie jak się da ?
29-11-2018, 22:32:14
(29-11-2018 22:26:42)rafi555 napisał(a): [ -> ]Już przecież pytałeś
Racja! Dokładnie tu:
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...#pid557694
(29-11-2018 22:29:42)Simpepsi97 napisał(a): [ -> ]Ooo , a co się stanie jak się da ?
Prędzej czy później wydmucha go.
Uszczelki pod głowicę nie bez powodu są metalowe lub częściowo metalowe (w postaci metalowego pierścienia w odpornym na temperaturę materiale). Zakłada się je na suche, czyste, przygotowane wcześniej i, co najważniejsze, równe powierzchnie, bo mają neutralizować minimalne różnice obu płaszczyzn, uniemożliwiające założenie głowicy bez uszczelki, a jednocześnie wytrzymać wysokie ciśnienie panujące w cylindrze podczas pracy silnika.
29-11-2018, 22:43:41
chodzi mi o kompresję zeby nie zmalało po założeniu nowego zestawu podobno uszczelka tylko zmniejsza kompresję jak sie ja założy
29-11-2018, 22:49:37
To dotrzyj głowicę z cylindrem pastą zaworową i zakładaj bez.
29-11-2018, 22:54:08
?? mam posmarowac głowice pasta zaworową >?
29-11-2018, 23:03:55
Ale tu nie chodzi o sam fakt bytu uszczelki w tym miejscu, a o zwiększenie pojemności i jednoczesne zmniejszenie stopnia sprężania. Pozwala to na stosowanie gorszego paliwa (niższa liczba oktanowa), ale zmniejsza moc.
Dlatego w celu zwiększenia mocy planuje się głowicę, tj. zbiera się niewielką warstwę od strony cylindrów. Skutkuje to zwiększeniem stopnia sprężania, co pozwala zwiększyć moc, ale zmusza do stosowania paliwa o wyższej piczbie oktanowej.
W Ogarze 200 konstrukcyjnie nie musi być tej uszczelki, ale głowica i cylinder nie mogą być zniszczone.
I naucz się chłopie czytać. Seler proponuje ci DOTARCIE głowicy do cylindra za pomocą pasty do docierania zaworów. Chodzi właśnie o to, żeby usunąć wszelkie uszkodzenia na obu powierzchniach co pozwoli zachować szczelność.
Dlatego w celu zwiększenia mocy planuje się głowicę, tj. zbiera się niewielką warstwę od strony cylindrów. Skutkuje to zwiększeniem stopnia sprężania, co pozwala zwiększyć moc, ale zmusza do stosowania paliwa o wyższej piczbie oktanowej.
W Ogarze 200 konstrukcyjnie nie musi być tej uszczelki, ale głowica i cylinder nie mogą być zniszczone.
I naucz się chłopie czytać. Seler proponuje ci DOTARCIE głowicy do cylindra za pomocą pasty do docierania zaworów. Chodzi właśnie o to, żeby usunąć wszelkie uszkodzenia na obu powierzchniach co pozwoli zachować szczelność.
29-11-2018, 23:05:00
dzięki!!!!!!!!