Witam wszystkich
Po długim czasie i remoncie Simsona SR2E
nadszedł czas na remont komara 231b chociaż mówiłem że Simson jest moim ostatnim projektem.
A historia zaczęła się od wypatrzenia na allegro ramy od komara 231b z fakturą zakupu od sprzedającego cena nie była za wysoka więc zrodził się pomysł na odrestaurowanie więc zakupiłem po zakupie przyszedł czas na kompletowania pozostałych elementów które okazały się nie łatwe w pozyskaniu ale to w następnym poście
Rama po zakupie nic wielkiego ale wspaniały początek
Pokaż resztę, bo ta rama nie wygląda za dobrze
Simsonek
śliczniutki
Reszta będzie później bo muszę ogarnąć zdjęcia i ułożyć w logiczną całość
Joozek troszkę cierpliwości
Rama jest - to jest do czego kompletować! Masz do niego tabliczkę znamionową? Ciekawe jakie ma numery...
Skoro piszesz, że kupiłeś to na fakturę, czyli w przyszłości jest szansa rejestracji
Dużo elementów udało już Ci się zebrać?
Odnośnie Simsona to bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów. Jeden z ładniejszych starych Simsonów jakie widziałem. Można poznać oznaczenia lakieru?
Tak historia niezła ale gówniany słownik który sam wstawia słowa i niedarady go wyłączyć ale dziękuję za zwrócenie uwagi
Proszę moderatora o poprawienie tego błędu w słowie historia
Kolory Simsona byly dobierane przez lakiernia i do dziś nie podał mi numerów
Aby zaspokoić trochę ciekawości napiszę że większość elementów nadwozia mam wręcz powiem że wszystko
I pokaże teraz ramę jak wygląda po drobnej obróbce i malowaniu
Jeżeli chodzi o tabliczkę to mam numer jest zgodny z ramą i fakturą którą dostałem więc będzie rejestracja na zabytek
A teraz zdjęcie ramy a reszta zdjęć później
no widzisz, trzeba było tak od razu
podziwiam ze od ramy robisz i to komara 231b gratuluje odwagi
Ale lecisz z tematem najpierw goła rama a za 16 godzin już wszystko wymalowane że można by coś tam składać .
piaste od 231b mam przednia roznila sie inna budowa piasty. Co do mocwania przedniej lampy to cos dziwne to masz to oryg? Kolejna sprawa była taka ze kierownica byla mocowana na sruby m8 i dystanse takze byly na m8 inneniz w sztywniaku. A pozatym pewnie kosztowo wyszlo Ciekawie
zgadza się Rafał nie miałem wcześniej czasu aby założyć temat ale jak pisałem prace ruszyły w sierpniu
(13-11-2018 23:37:27)gregorian2008 napisał(a): [ -> ]piaste od 231b mam przednia roznila sie inna budowa piasty. Co do mocwania przedniej lampy to cos dziwne to masz to oryg? Kolejna sprawa była taka ze kierownica byla mocowana na sruby m8 i dystanse takze byly na m8 inneniz w sztywniaku. A pozatym pewnie kosztowo wyszlo Ciekawie
piastę jak pisałem mam orginał
mocowanie lampy musiałem na razie dorobić i jest zrobione na wzór orginału
jeżeli chodzi mocowanie kierownicy to są orginalne tak jak w sztywniaku o tym co piszesz to nic nie wyczytałem ani nie słyszałem
ale dałeś mi domyślenia i wyszperania czy oby na pewno
jeżeli chodzi o koszta nie liczę bo jak robiłem ogara 200 to później boli po za tym to był pierwszy projekt teraz jestem mądrzejszy i poznałem dużo ciekawych ludzi
robilem 231b i niestety tak bylo ;/ kierownica z innym przełacznikiem moze znajde fotke to pokaze