10-11-2018, 03:12:58
"Barn find" Romet Komar 2350.
Rocznik 1975.
Od nowości w rodzinie. Od dłuższego czasu nie ruszany. Silnik nieoryginalny. Oryginał leżał bez świecy i tłok w cylindrze zardzewiał.
Komar pokonał 400km w bagażniku i dostał już nowe miejsce w oczekiwaniu na renowację.
Kolor chciałbym pozostawić bez zmian. Ze względu na trwałość powłoki zdecydowałem się na lakierowanie proszkowe RAL 5012.
Dodatki na czarno, galanteria do odnowy powłoki chromowanej. Musi być jak w oryginale - na pewno będę pytał o porady!
Motorower niemal kompletny.
Póki co odnotowałem brak "skrzynki" narzedziowej z lewej strony oraz osłon gaźnika. Jeżeli ktoś posiada takowe to proszę o kontakt.
Remont silnika chcę przeprowadzić własnoręcznie. Czy części od "jackmotors" są godne polecenia? Polska produkcja czy azjatycka?
Rocznik 1975.
Od nowości w rodzinie. Od dłuższego czasu nie ruszany. Silnik nieoryginalny. Oryginał leżał bez świecy i tłok w cylindrze zardzewiał.
Komar pokonał 400km w bagażniku i dostał już nowe miejsce w oczekiwaniu na renowację.
Kolor chciałbym pozostawić bez zmian. Ze względu na trwałość powłoki zdecydowałem się na lakierowanie proszkowe RAL 5012.
Dodatki na czarno, galanteria do odnowy powłoki chromowanej. Musi być jak w oryginale - na pewno będę pytał o porady!
Motorower niemal kompletny.
Póki co odnotowałem brak "skrzynki" narzedziowej z lewej strony oraz osłon gaźnika. Jeżeli ktoś posiada takowe to proszę o kontakt.
Remont silnika chcę przeprowadzić własnoręcznie. Czy części od "jackmotors" są godne polecenia? Polska produkcja czy azjatycka?