Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Ogar 200] problem ze sprzęgłem w Jawie 50 Mustang/ silnik taki, jak w Ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Otóż mam usterkę. Posiadam Mustanga, u którego występuje problem ze sprzęgłem. Do sedna: po wymianie tarczy sprzęgła i oleju problem nie znika, a objawia się on w taki sposób, iż w silniku od strony dekla oleju słychać piski i rwie biegi. Wszystko zostało wyregulowane odnośnie sprzęgła, a mimo to, po przejechaniu kilku km biegi wchodzą tak, jakby były bez sprzęgła. Wiadome jest, że uniemożliwia do start Jawy z pierwszego biegu, bo motorower od razu gaśnie. I tak można bez końca, co się wyreguluje, przejedzie kilka km, sprzęgło rwie. Gdzie i w czym tkwi tkwi problem ? Czy ktoś w swoim Mustangu/Ogarze spotkał się z taką sytuacją ?

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam serdecznie przeglądających wątek.
Nie masz kulki od popychaczy sprzęgła i poychacz wyciera ci tę śrubke w deklu. U mnie tak było!!
(11-05-2012 13:23:03)Marvin2010 napisał(a): [ -> ]Nie masz kulki od popychaczy sprzęgła i poychacz wyciera ci tę śrubke w deklu. U mnie tak było!!

Kulka znajduje się na swoim miejscu i spełnia swoją powinność... Niestety, to nie ta kulka, a szkoda.
A kontrujesz tą śrubkę od pod ciągania ? ja tak miałem i cały czas się odkręcała i nie działało sprzęgło.Załóż nakrętkę na tą śrubkę i zakontruj.Ja założyłem na tą śrubkę nakrętkę na klucz 10 i jest dobrze.





Jeśli pomogłem kliknij pomógł.
Problem udało się rozwiązać. Tak na przyszłość Wam powiem, co się działo u mnie, otóż wymieniłem tarcze sprzęgła na nowe, które kupiłem w swoim mieście, w sklepie motoryzacyjnym i to one okazały się być nieszczęsne. Podczas jazdy, gdy silnik się zagrzał, drewniane korki znajdujące się na tarczy sprzęgła puchły, były strasznie miękkie, aż do przesady, co prowadziło do sklejenia się tarcz i automatycznie sprzęgło przestało działać. A, że mam trzy Jawy Mustangi, to i się oryginalne czeskie tarcze odnalazły pośród moich części, założone i wszystko działa prawidłowo. Tak profilaktycznie, jeśli już kupujecie tarcze, lepiej od razu zapytać w sklepie czy nie leżały na magazynie Bóg wie ile czasu i jakiej są jakości wykonania, przez co korki znajdujące się na nich trafia przysłowiowy "szlag".
Przekierowanie