Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Śruby silników popularnych motocykli i motorowerów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
MZ ETZ 250:
3x M6x25x80
2x M6x25x70
7x M6x25x60
7x M6x25x50
4x M6x25x40

Myślałem, że skumacie - pierwszy wymiar to długość gwintu.
Mógłbyś rozszyfrować co masz na myśli np. M6x25x80? Jest albo M6 25mm albo M6 80mm.
Drugi wymiar (np. 25mm) oznacza prawdopodobnie długość gwintu, ale mogę się mylić. Czekamy więc na sprostowanie.
Motorowery z silnikiem 139FMA/B
3x M6x12
2x M6x16
2x M6x20
2x M6x28
2x M6x30
5x M6x40
5x M6x50
1x M6x55
2x M6x60
5x M6x65
1x M6x70
1x M6x100
Szpilki 50, 72, 88 cm3:
2x M6x18x188
2x M6x18x195
Szpilki 110 cm3:
2x M6x18x195
2x M6x18x201

Romety z silnikiem Dezamet 023:
Pokrywa sprzęgła - 7x M6x25
Pokrywa zapłonu - 3x M6x50
Połówki silnika 7x M6x55, 1x M6x50, 1x M6x35
Szpilki gaźnika: 2x M6x30 - długość gwintu 10 i 15 mm
Szpilki cylindra: 4x M6x20/25x116
Śruby mocowania silnika: 2x M8x20x80
Śruby iskrownika: 3x M5x12
Śruby zmieniacza biegów: 3x M5x18 + podkładki M5x2
Śruba spustu oleju: M10x1x17 + podkładka miedziana 10x14x1
jeszcze zapomniałeś śruby automatu
3x M5x18 + podkładka m5x2
Przekierowanie