18-10-2018, 03:09:36
Obliczyłem różnicę i przedstawiłem na pięknym wykresie w moim prywatnym excell-u.
Wyliczyłem wszystko pod mój pojazd tzn
Zębatka przód 13 lub 15
Zębatka tył 35z
Koła 17 cali
Zębatka 15 występuje w systemie -Wnętrze zębatka romet, wieniec zębatka simson.
Każdy średni tokaż powinien wam taką ogarnąć.
Czy się opłaca? Zobaczcie sami.
Przy obrotach rometowych serii różnica jest nieduża. Leciał 45, teraz leci 52,5. Lecz w moim wypadku mam różnicę między 66 a 76. Na zębatce 16 która nie wchodzi bez modyfikacji było by to 81 km/h.
Nie był bym sobą jak bym nie obliczył 15:25 czyli simson/motorynka.
Przy 8 tys obrotów było by to 107 km/h lecz do tego brakło by mocy.
Pozdrawiam.
Wyliczyłem wszystko pod mój pojazd tzn
Zębatka przód 13 lub 15
Zębatka tył 35z
Koła 17 cali
Zębatka 15 występuje w systemie -Wnętrze zębatka romet, wieniec zębatka simson.
Każdy średni tokaż powinien wam taką ogarnąć.
Czy się opłaca? Zobaczcie sami.
Przy obrotach rometowych serii różnica jest nieduża. Leciał 45, teraz leci 52,5. Lecz w moim wypadku mam różnicę między 66 a 76. Na zębatce 16 która nie wchodzi bez modyfikacji było by to 81 km/h.
Nie był bym sobą jak bym nie obliczył 15:25 czyli simson/motorynka.
Przy 8 tys obrotów było by to 107 km/h lecz do tego brakło by mocy.
Pozdrawiam.