10-10-2018, 22:07:52
Stron: 1 2
10-10-2018, 22:07:52
11-10-2018, 19:36:27
jaki najlepiej kupić tłok jakiej firmy? i czy można złączyć kartery od dwóch innych silników
11-10-2018, 21:05:35
czeski oryginalny
13-10-2018, 21:03:30
(11-10-2018 21:05:35)NoSeLatamTrochu napisał(a): [ -> ]czeski oryginalny
gdzie można taki dostać bo na allegro same made in china prawdopodobnie :/
13-10-2018, 21:06:00
Nie wiem czemu, ale zwyczajnie z tego zdjęcia jest ładny. Podoba mi się.
14-10-2018, 10:36:47
16-10-2018, 20:23:54
posiada ktoś zdjęcie albo ktoś by mógł zrobić foto elementu na którym się opierają stópki jak romet na nich stoi bo u mnie to chyba pękło i ktoś wbił śrubę z kawałkiem blachy
17-10-2018, 19:26:26
O kurde, niezły syf w silniku :/
Co do ogara, widzę w nim potencjał, czekam na efekt końcowy
Co do ogara, widzę w nim potencjał, czekam na efekt końcowy
21-10-2018, 14:55:53
miał by ktoś schemat ramy Ogara 200 albo zrobi mi ktoś zdjęcie o co opierają się stópki centralne jak postawie go.
bo u mnie ktoś dorobił taką blaszkę jak na foto a chcę wiedzieć jak było oryginalnie
Silnik już w 90% poskładamy brakuje tylko cylindra,tłoka,głowicy i gaźnika.
Gaźnik prawdopodobnie wpadnie K60b a cylinder z tłokiem to nie wiem może ktoś coś doradzi.
bo u mnie ktoś dorobił taką blaszkę jak na foto a chcę wiedzieć jak było oryginalnie
Silnik już w 90% poskładamy brakuje tylko cylindra,tłoka,głowicy i gaźnika.
Gaźnik prawdopodobnie wpadnie K60b a cylinder z tłokiem to nie wiem może ktoś coś doradzi.
21-10-2018, 18:16:57
Gaźnik zostaw taki jaki był. Możesz kupić współczesny zamiennik Jikova. Jeśli nie masz żadnego cylindra to śmiało kupuj nowego almota.
21-10-2018, 18:55:35
almot tfu, jikov blee, tylko szlif oryginału i 16n1-11
A tak poważniej, to czego nie założysz będzie jeździć.
Almoty mają źle zgrane i za małe okna, tuleja często jajowata. Mimo tego trochę wytrzyma, ale jeśli chcesz zadbać o szczegóły to można dokonać korekt okien i kanałów - zgranie przez zeszlifowanie progów i sprawdzenie, ewentualnie poprawienie symetrii okien płuczących, szlif.
A tak poważniej, to czego nie założysz będzie jeździć.
Almoty mają źle zgrane i za małe okna, tuleja często jajowata. Mimo tego trochę wytrzyma, ale jeśli chcesz zadbać o szczegóły to można dokonać korekt okien i kanałów - zgranie przez zeszlifowanie progów i sprawdzenie, ewentualnie poprawienie symetrii okien płuczących, szlif.
22-10-2018, 00:16:13
Ja nie wiem skąd wy te cylindry bierzecie
No że okna mogą być trochę mniejsze to się jeszcze zgodzę, ale nie ma co robić z tego tragedii. Mam silnik co 5 rok na almocie jeździ, zrobione z 10kkm i dalej to trzyma moc Drugi silnik też już kilka lat na almocie lata i też nie narzekam, tyle co kanały nie pofazowane i pierścienie dzwonią.
No że okna mogą być trochę mniejsze to się jeszcze zgodzę, ale nie ma co robić z tego tragedii. Mam silnik co 5 rok na almocie jeździ, zrobione z 10kkm i dalej to trzyma moc Drugi silnik też już kilka lat na almocie lata i też nie narzekam, tyle co kanały nie pofazowane i pierścienie dzwonią.
22-10-2018, 14:38:57
Kartery musisz mieć do pary, co jest z tymi ze chcesz je zmienić? Zrób remont na porządnych częściach to bedxie jeździć
22-10-2018, 20:50:16
(22-10-2018 14:38:57)stqc napisał(a): [ -> ]Kartery musisz mieć do pary, co jest z tymi ze chcesz je zmienić? Zrób remont na porządnych częściach to bedxie jeździć
ścianka pomiędzy łańcuchem a zapłonem była wyłamana i chciałem zmienić na całe ale złożyłem silnik już na tych co miałem,brakuje mi tylko cylindra,tłoka,głowicy.Cylinder mam oryginalny i nie wiem czy kupić sam tłok i dać do szlifu czy lepiej kupić cały zestaw.
Ma ktoś może foto o co się opierają stopki centralne jak romet na nich stoi? bo przy mojej ramie czegoś brakuje i ktoś wbił blachę i u mnie o to się stopki opierają tak jak na zdjęciu wyżej
22-10-2018, 21:21:13
Ja bym kupił tłok almotu i z cylindrem dał do szlifu.
Stron: 1 2