19-03-2011, 16:03:05
Oto kilka zasad, których będziemy się trzymać, dla dobra ogółu
Po pierwsze, kolumnę będzie prowadzić zawsze osoba, która dokładnie zna trasę, aby uniknąć nieporozumień. Zaraz po niej, jadą osoby z najwolniejszym sprzętem, lub te, które mają problemy techniczne, na końcu maszyny "najszybsze". Chodzi oczywiście o dostosowanie prędkości, i nie rozciąganie się kolumny. Średnia prędkość to 40 km/h (Ale to zależy kto czym jedzie). Poruszamy się tak, jak na obrazku poniżej "na zakładkę":
Oczywiście nie zajmujemy całej szerokości pasa, chodzi o samą "formacje" Pytanie po co? Żeby uniknąć najechań, oraz innych nieprzyjemnych rzeczy. Utrzymujemy od siebie odstęp conajmniej 2 metry. Czasem oczywiście sytuacja zmusza do jazdy gęsiego, wtedy odstęp conajmniej 5 metrów, ale już chyba nie muszę tłumaczyć jak to wygląda Co do stania na światłach lub przy skrzyżowaniach, wszyscy podjeżdżamy najbliżej jak się da, a jeśli ktoś nie zdąży się przecisnąć, czekamy na niego w bezpiecznym miejscu. Przeszukując stronę rajdu katyńskiego, natknąłem się na gesty podczas jazdy, więc je też warto znać
Po pierwsze, kolumnę będzie prowadzić zawsze osoba, która dokładnie zna trasę, aby uniknąć nieporozumień. Zaraz po niej, jadą osoby z najwolniejszym sprzętem, lub te, które mają problemy techniczne, na końcu maszyny "najszybsze". Chodzi oczywiście o dostosowanie prędkości, i nie rozciąganie się kolumny. Średnia prędkość to 40 km/h (Ale to zależy kto czym jedzie). Poruszamy się tak, jak na obrazku poniżej "na zakładkę":
Oczywiście nie zajmujemy całej szerokości pasa, chodzi o samą "formacje" Pytanie po co? Żeby uniknąć najechań, oraz innych nieprzyjemnych rzeczy. Utrzymujemy od siebie odstęp conajmniej 2 metry. Czasem oczywiście sytuacja zmusza do jazdy gęsiego, wtedy odstęp conajmniej 5 metrów, ale już chyba nie muszę tłumaczyć jak to wygląda Co do stania na światłach lub przy skrzyżowaniach, wszyscy podjeżdżamy najbliżej jak się da, a jeśli ktoś nie zdąży się przecisnąć, czekamy na niego w bezpiecznym miejscu. Przeszukując stronę rajdu katyńskiego, natknąłem się na gesty podczas jazdy, więc je też warto znać