Tak jak w temacie, jaki można by było wsadzić najmocniejszy silnik do motorynki bez cięcia ramy i spawania rur ? Widziałem że ludzie wsadzają silniki simka.
Tak sensownie bez spawania i cięcia to tylko silnik Simsona, ale przy tym też trzeba się naprzerabiać (Simson ma zębatkę z drugiej strony).
Albo silnik Charta na cylindrze simsonka, mocy ciutkę powinno być, na motorynkę aż nadto. Ja pakuję 139fmb 110cc, ale tu niestety trzeba ciąć i spawać lub adapter zrobić, ale jest dość długi, więc nie wiadono czy z adapterem nie sięgnie przedniego koła. Ale ma ten plus, że zębatka jest po właściwej stronie. I mało pali
co do silnika 027 to polecam rozszerzyć uchwty ( z 6 cm na 8 ) a na dół zrobić "adapter" . Z własnych doświadczeń w 205 moge powiedzieć że na koniec i tak wierciłem dziure pod górne mocowanie by łańcuch aż tak bardzo nie tarł o mocowanie wahacza oraz nie mogłem złapać zbieżności zębatek ;v do tego masz fajną dziure między ramą a silnikiem ( kolejny schowek
) nie odradzam 027 tylko mówię jak to u mnie wyglądało robię to u siebie tak aby móc kiedyś (oby nie ) wrócić na 023 tj nie ramy
grek132, mam bardzo ważne pytanie... Gdzie jest temat z Twoim przerobionym Ogarem?! Rób go, ale już!
Nie wiem czy silnik od charta nie był by za ciężki pod ten sprzęt. Chciał bym dać do niej lepszy silnik ale, nie chciał bym też psuć oryginalnego wyglądu przez wystające rury, ciecie ramy itp...
Bez psucia oryginalnego wyglądu się nie da
.
No to się zdecyduj
Albo lepszy silnik albo oryginał.
Ewentualnie 019, jak będziesz dbać. 019 i 50/4 może ładnie latać.
Witam serdecznie polecam zostawić orgynał spieszmy się szanować romety bo tak szybko odchodzą
Matek nie zgodzę się z tobą do końca mieć 100% oryginał to fajna sprawa ale są też osobowe co chcą mieć coś. Klasycznie wyglądającego ale jeżdżące szybciej niż rower
Dlatego dobry będzie 019, ale niestety trzeba umieć złożyć i dbać o ten silnik. Zaś 023 po tuningu jest nie do zarżnięcia. Ale najbardziej byłbym za 139fmb / M541 / 027.
albo am6
moim zdaniem 023,19 jest dobry gdy chcesz oryginalny wygląd
No tak
Ale am6 znowu więcej pali, a taki fmb powyżej 3l nie zeżre, i nie musisz mieszanki lać
No i przede wszystkim... Ceny części i żywotność
tru ale wiesz am6 jest bardziej na mody podatny a w "ciń ćongach" ( nic do skośnookich kolegów nie mam xDD ) możesz tylko pojemność zwiększać ew ten cały ostry wałek dać
ja u siebie za jakiś czas i tak bym widział am6 w 205 fajnie to wygląda xDD
dobra z cenami części sie zgodzę ale czy żywotność to nie wiem w serii czy nawet na jakiejś 70 lekkiej troche pojeździ