Do cylindra 110 to trzeba dać nowy wał, dłuższy łańcuszek i szpilki bodajże. Ewentualnie stoczyć cylinder.
Do założenia 110cc trzeba zmienić wał bo ma inny skok, głowicę, łańcuszek rozrządu, szpilki, uszczelki.
Jak ładować 72cc (czyli 80cc) to od razu cyl + głowica + tłok, pierścienie itd.
Moc zdecydowanie się poprawi.
Pamiętaj że zakładając to i nie zgłaszając tego faktu w urzędzie w razie kolizji itp ubezpieczyciele oddają do sprawdzenia motorower i można mieć problemy. A co do tego co pisałeś to 80 ci wystarczy w tym zmienisz tylko górę i regulacja gaźnika i ewentualnie wymiana dyszy 110 czy 125 lepiej zmienić silnik taniej Cię wyniesie
Uparty eksperymentator wziąłby zestaw 110, splanował cylinder na tyle, by tłok dochodził do końca gładzi i mocy byłoby jeszcze więcej. Ale 72 cm3 spokojnie wystarczy. W 4T więcej można ugrać na głowicy i wałku rozrządu, dlatego ważne jest, by razem z cylindrem zmienić i głowicę.
czyli pierwszy zestaw 72ccm (80ccm) który wysłałem powinnien starczyć?