No jak to gdzie
Do żarówki a gdzie mają iść
xD czyli po obu stronach blaszki od wewnętrznej strony przyłożyć te okrągłe końcówki i wsadzić żarówke ?
I będzie piękne zwarcie.
Tam muszą iść podkładki izolujace styki żarówki od blaszanego uchwytu.
hmm u mnie żadnych podkładek nie było
A działało
W sumie mocowania żarówki mogą być odizolowane od blaszanej podstawy. Trzeba się upewnić w tej sprawie przed montażem.
Nie wiem jak ale mi działało XDD
Czyli te blaszane uchwyty tylko maja zadanie trzymać żarówkę w poziomie ?
Tak, i ściskać żarówkę by nie wypadła. Nie dasz podkładek izolacyjnych = zwarcie.
A mi działało.... Miałem tylko jeden kabel od lampy on był wsadzony pomiędzy żarówkę a uchwyt i działało świeciło
To w końcu 2 kable idą do 1żarówki? To dlaczego są 2 miejsca na żarówke ? Z jakiego przystępnego materiału mogę zrobić takie podkładki ?
Druga na stop.
Jeden to zapewne masa a drugi to prąd.
Z pierwszej lepszej gumy zrób.
Nie z gumy, bo ważny jest kształt.
Nie masa i prąd, bo Jawa ma inną instalację niż Romet. Tylna żarówka masuje się przez nieużywane włókno przedniej. Dzieki temu dłużej działa (nie uszkadzają jej skoki napięcia przy zmianie świateł).
Drugie mocowanie jest nieużywane, można tam wozić zapasową żarówkę.
A tak to wygląda w oryginale:
W plastikowe miseczki wkłada się oczka przewodów i żarówkę. Trzyma się to wszystko jedynie dzięki żarówce.
Nie. Ta żarówka jest od kierunkowskazów w samochodzie. Poczytaj instrukcję to się dowiesz, bo nawet nie zainteresowałeś się jakie napięcie masz w instalacji.
Gniazdo przedniej żarowki w Jawie to bodajże BA20d.
Dzięki Dawdzio sporo mi tu rozjaśniłeś , spróbuje zrobić takie plastikowe miski , ogarnąć przełącznik w rozsypce i dokupić żarówkę 6V 15/15W BA20d.