Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Składanie ramy jawa 50 mustang
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam

Rozkrecilem jawke do malowania i teraz nie pamietam jak ja poskladac .
Od czego zaczac zeby potem nie rozkrecac ?
Mam tutaj schematy http://motofanijawencji.cba.pl/index.php...at-jawy-50 niestety bez opisow , nie wiem gdzie jakie sruby ida itp.
Dobra powoli ja skladam z racji tego ze brakuje kilku elementow i sa lekkie przerobki robota jakos idzie. Ale mam kilka lamerskich pytan : Czy ta dolna tulejke od kierownicy z gwintem wbic do konca wypustu ?

czankete

(26-07-2018 21:39:32)Sznyc napisał(a): [ -> ]Czy ta dolna tulejke od kierownicy z gwintem wbic do konca wypustu ?
...absolutnie nie - jeżeli ją wbijesz to nie wsuniesz kierownicy w sztycę. Po prostu włóż od dołu tę "tulejkę" tak by weszła nadlewem w nacięcie wspornika kiery i skręć śrubą mocującą kierownicę tak by powstał luz około 1-2mm. Następnie osadź kierownicę w sztycy. Warto przedtem posmarować towotem miejsca gdzie "tulejka" będzie przy dokręcaniu kierownicy przesuwać się wewnątrz wspornika kierownicy. Ważne też by pierw dokręcać kierownicę bez ozdobnej malowanej na szaro blaszanej nakładki, ponieważ na 100% się zdeformuje. Zatem najpierw po ustawieniu prosto i na odpowiedniej wysokości kierownicy dokręcamy śrubę kierownicy jedynie ze stalową podkładką i metalową kształtką a następnie wykręcamy ją całkowicie i po nałożeniu ozdobnej nakładki ostatecznie dociągamy - w ten sposób na 100% nie uszkodzimy lakieru jakim jest ona pomalowana...


...i jeszcze jedno - przy odkręcaniu kierownicy luzujesz śrubę na około 4-5mm i przez kawałek drewna uderzasz w jej łeb zluzowując zaciśniętą w sztycy "tulejkę", ponieważ bez tego nie wyjmiesz kierownicy Wink
Przekierowanie