08-07-2018, 23:54:44
09-07-2018, 00:16:44
Pręt fi 12 mm. Lewa strona dl 95 mm + 15 mm, blacha 2 mm o kształcie umożliwiającym wejście w profil zaznaczony na zdjęciu. Te 15 mm, zatoczone do fi 10 mm i naciętym gwintem M10.
Prawa strona to też pręt fi 12, dł 95 mm + 24 mm (szerokość stopki hamulca tylnego) + 15 mm fi 10 mm z gwintem M10. Od strony 95 mm taka sama blacha 2 mm i dodatkowy kawałek, zabezpieczający stopkę hamulca tylnego, przed cofaniem się do tyłu.
Jednym słowem - MAŁE PIWO PRZED ŚNIADANIEM
Prawa strona to też pręt fi 12, dł 95 mm + 24 mm (szerokość stopki hamulca tylnego) + 15 mm fi 10 mm z gwintem M10. Od strony 95 mm taka sama blacha 2 mm i dodatkowy kawałek, zabezpieczający stopkę hamulca tylnego, przed cofaniem się do tyłu.
Jednym słowem - MAŁE PIWO PRZED ŚNIADANIEM
09-07-2018, 01:00:00
Trochę się nie zrozumieliśmy Chodzi mi o element ramy zaznaczony na zdjęciu czyli to miejsce gdzie się przykreca podnóżki. Akurat w mojej ramie jest to zmasakrowane (jeden wielki spaw), ale oczywiście dzięki za instrukcję wykonania podnóżkow, przyda się na przyszłość
09-07-2018, 01:15:11
Co prawda nie jest to jak fabryka, ale też miałem jeden wielki spaw i ja to zrobiłem tak jak u mnie w temacie (ostatni post)
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=45972
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=45972