Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar proszę o konsultację
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Rozważam zakup i proszę o opinię nr ramy zaczyna się od 076 więc zakładam że to rocznik 76. Nie ma dokumentów tylko umowa zakupu cenę pomijam bo nie o to chodzi w tym temacie.

Biegi w rączce i brak tabliczki znamionowej oryginalnie, lakier o oryginale.

Panowie zobaczcie zdjęcia powiedzcie jaki to dokładnie model czego brakuje oprócz osłon gaźnika i czy coś jeszcze jest nie tak proszę o konsultacje.







To jest komar 2351. Wydaje się być kompletny, ale żeby legalnie się nim poruszać brakuje lewego lusterka. No i pokrowiec siedzenia ma naszyty na przodzie kawałek czerwonego materiału, oryginalnie pokrowiec powinien być cały czarny.
(08-07-2018 20:13:17)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]To jest komar 2351. Wydaje się być kompletny, ale żeby legalnie się nim poruszać brakuje lewego lusterka. No i pokrowiec siedzenia ma naszyty na przodzie kawałek czerwonego materiału, oryginalnie pokrowiec powinien być cały czarny.

Rozumiem że jest możliwe że komar 2351 w roku 76 miał tylko numer ramy i był bez tabliczki znamionowej????

Od którego roku pojawiło się to przednie zawieszenie w zamian ze to sztywne z małymi wahaczami na dole
2351 to osobny model który po prostu miał te zawieszenie. Produkowano go od 1975r.
Równolegle z nim produkowano też inne modele.

Tabliczki mógł nie mieć, w niektórych latach i modelach ich po prostu nie nabijano.
(08-07-2018 20:23:31)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]2351 to osobny model który po prostu miał te zawieszenie. Produkowano go od 1975r.
Równolegle z nim produkowano też inne modele.

Tabliczki mógł nie mieć, w niektórych latach i modelach ich po prostu nie nabijano.


To dobra wiadomość że w miarę oryginalny. A powiedz mi jeszcze czy brakujące osłony gaźnika są w różnych wersjach i trzeba zwrócić na coś uwagę czy ogólnie każda pasuje
Dodatkowo:

Numer ramy 076154
Numer silnika 003<595216

Stąd zakładam że to rocznik 1976

Silnik wygląda na fabryczny podpowiedzcie po numerze czy to możliwe?
To jest niemożliwe, żeby wyczytać taką informację z numerów.
Numer silnika był nabity na tabliczkach sygnowanych ZZR, jedynie w tym przypadku można to stwierdzić (choć też całkowitej pewności nie będzie, gdyż z racji obowiązujących wtedy przepisów, ludzie przebijali numery na silnikach, bo silnik, podobnie jak rama, w myśl przepisów nie był częścią wymienną).
(08-07-2018 22:25:43)Dawdzio napisał(a): [ -> ]To jest niemożliwe, żeby wyczytać taką informację z numerów.
Numer silnika był nabity na tabliczkach sygnowanych ZZR, jedynie w tym przypadku można to stwierdzić (choć też całkowitej pewności nie będzie, gdyż z racji obowiązujących wtedy przepisów, ludzie przebijali numery na silnikach, bo silnik, podobnie jak rama, w myśl przepisów nie był częścią wymienną).


OK a rok produkcji można potwierdzić z numeru ramy czy też moja interpretacja jest błędna że to jest rocznik 76??????

Może ktoś jest w stanie pomóc zidentyfikować rocznik po tym numerze wiem że produkowali je w latach 75-78(80) chyba
Jak nie było przerwy (i kropki) między tym 76 a resztą to to nie jest rocznik.
Jeśli chodzi o osłony gaźnika to były różne, musisz poszukać zdjęcia jakiegoś oryginalnego 2351 i kupić takie osłony jakie tam będą. Ale na mocowania chyba pasują każde.
Czyli wychodzi że ustalenie rocznika może być niewykonalne Sad
Zakładając, ze cały Robak jest z jednego kawałka, obstawiam rocznik 78/79
1. wspornik mocowania tłumika - płaskownik
2. osłona łańcucha pcv
3. profil siedzenia - tył lekko zadarty

Zdemontuj prędkościomierz, kubek już chyba pcv, ma nabity rocznik
Zdemontuj ślimak prędkościomierza - jw, nabity rocznik

Oczywiście, zakładam, że ww elementy nie były wymieniane
(09-07-2018 00:07:18)joozek napisał(a): [ -> ]Zakładając, ze cały Robak jest z jednego kawałka, obstawiam rocznik 78/79
1. wspornik mocowania tłumika - płaskownik
2. osłona łańcucha pcv
3. profil siedzenia - tył lekko zadarty

Zdemontuj prędkościomierz, kubek już chyba pcv, ma nabity rocznik
Zdemontuj ślimak prędkościomierza - jw, nabity rocznik

Oczywiście, zakładam, że ww elementy nie były wymieniane

Bardzo Ci dziękuję za podpowiedz i informację jak zawsze konkretną Smile licznik i ślimak na pewno zobaczę Smile
ps wspornik tłumika to kształtownik (rurka) z tego co widzę powiększając mocno zdjęcie
Osłona rzeczywiście plastikowa


(09-07-2018 03:43:55)UŻYTKOWNIK USUNIĘTY napisał(a): [ -> ]Mam identyczny model komara. Chyba nawet również numer zaczyna się od 76.

Jak zaczyna się od 076 to który masz rocznik Twojego insekta Smile
(09-07-2018 12:44:40)UŻYTKOWNIK USUNIĘTY napisał(a): [ -> ]Brak papierów, dylemat ten co Twój. Również uważam, że jest to rocznik 76.


To trzeba by ja Józek sugeruje sprawdzić licznik i ślimak u mnie i u Ciebie
Stron: 1 2
Przekierowanie