Magneto w ogarze 200 jest w środku zapłonu, musisz je zdemontować żeby wyjąć wał. Łożyska należy wymienić na nowe.
Czas pokaże
Gdyby miał ten silnik to by chyba widział gdzie jest magneto a gdzie stator
No nie wiem. Jak tak dalej pójdzie to czas nie zdąży. Kolega często podróżuje pomiędzy Lublinem a Kambodżą i chyba ma jakiegoś wirusa w komputerze zjadającego znaki diakrytyczne, bo czasem pisze normalnie, a czasem byle jak.
Dzis czesci kupilem jutro bede silnik rozkrecal. Da ktos zdjecie gdzie jest magneto. Zebym nie odkrecil zaplonu.
Daj no zdjęcie Twojego silnika, o ile go masz
Tak odnośnie tematu tego wątku, to dziwię się, że moderatorzy mają siłę na te cyrki.
Od tego przeca są
Mój romecik
Zdjęcia dalsze
No i piknie, teraz już nikt nie powie, że troll
Zapłon masz pod prawą pokrywą silnika (patrząc w kierunku jazdy).
Wirnik i stator powinieneś rozpoznać.
Wujek google służy zdjęciami.
I co nie do wiarki
Panowie Zieloni, macie cierpliwość.
Patryk, nie wiesz co jest z której strony silnika, piszesz, że nie ma siły jechać, jakie klucze do sprzęgła,a w międzyczasie kwitujesz, że będziesz robić mu remont generalny. Poświęć trochę czasu, poczytaj, popatrz na zdjęcia w internecie. Jak będziesz miał wszystko podane na tacy to sobie w życiu nie dasz rady a tym bardziej w mechanice. Nosisz spodnie? Masz ch** to kombinuj. I mierz siły na zamiary. Z taką wiedzą to on po remoncie będzie w gorszym stanie niż przed.
A przed remontem zainteresuj się najpierw OC, bo jak cię UFG wynajdzie to się nie pozbierasz.
Czy dobrze założyłem podkladki pod sprzęgło