Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogr 205 :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5


A co pochwalę się
Ogar 205
1992
Poza zbiornikiem z komara pełny orginał
i to z papierami/OC Smile
Pracy przy nim duuuużo mnie czeka

Ale grzebanie w smarach to to co tygryski lubią najbardziej Smile

Ajjjć
Proszę o przeniesienie do właściwego działu... I przepraszam Sad
spoko baza do remontu ;D pokazuj na bieżąco co przy nim kminisz ;D
Na dzień dobry muszę efekty dźwiękowe zamienić przynajmniej na spowalniacze Smile A może nawet na hamulce Tongue

No i zbiornik paliwa - jest założony z komara..
Kolorystyka .. Tu się waham
Albo zostawię niebiesko/czarny tak jak jest teraz - nie podoba mi się ale jednak oryginał....
Albo zrobię na czarno całość.. Z delikatnymi zielonymi dodatkami..

Do ogarnięcia jest masa rzeczy..
Hamulce
Zbiornik paliwa (raz ze nie taki dwa kranik ktoś uszkodził spuszczając paliwo - zrobiłem tymczasowo ale ..)
Elektryka
Zawieszenie do regeneracji
Napęd ( łańcuch z "czegoś" w diabły za długi)
Centrowanie kół
prostowanie albo wymiana kierownicy
No i generalne czyszczenie po stodole i dopieszczenie żeby wyglądał jak trza

Silnik odpalił od pierwszego kopnięcia Smile i całkiem ładnie pracował
Biegi wchodzą bez jakiś dziwnych dźwięków
Sprzęgło mimo moich ponad 100 kg też się ładnie zachowywało

Mam nadzieję że na motobajzlu przynajmniej szczęki hamulcowe uda mi się kupić Smile

Żona tylko patrzy na mnie z politowaniem że 45 letni facet bawi się motorowerkiem Tongue i ponoć wyglądam na nim jakbym na psie jechał TongueTongue
Nie wiem czy już ktoś przenosił, ale jeśli nie lub tak to temat jest we właściwym dziale
"Ogr 205 Smile" zmienić na "Ogar 205 Smile" ?

Jeśli chcesz części kupować to raczej nie na motobazarze, części tam mają z kosmosu (chodzi o ten motoweteranbazar np. w Sosnowcu czy Łodzi chyba) kiedyś byłem to za spękany DDR klosz tylnej lampy do Simsona powiedzieli mi 25zł... gdzie nowy kosztuje 12zł. Za inne graty też nie tanio. W sumie to ja sam sprzedaję części ale aktualnie do Ogara 205 nic nie mam.
Spróbuj może na sklep.motokam.net - sklep naszego forumowego kolegi albo zwyczajnie na olx czy gdzieś. A i szczęki jak już to nowe się kupuje Big Grin Przy czym te nowe szczęki mają to do siebie że trzeba zebrać trochę aluminium na powierzchniach styku z rozpierakiem (na każdej zeszlifować jakieś 2-3mm ale to trzeba dobrać doświadczalnie), bo są za grube, i szczęki nie wchodzą do bębna.
Ja sporo części kupiłem na portalach ogłoszeniowych oraz poprzez grupy na FB, dzięki temu sporo zaoszczędziłem Smile
Ktoś już przeniósł Smile
a Ogr jest z premedytacją Smile

Motokam właśnie przeglądam Tongue
Ciekawie się zapowiada, tak trzymać
jak obiecane
Prąd odnaleziony Światła sprawne
umyty
Łańcuch sie myje...
https://photos.app.goo.gl/zeQgdww9qZE2B9R28

Czy znacie kogoś z Łodzi/okolic kto centruje koła? Oba tego baaardzo wymagają
pierwszy lepszy sklep roewrowy
(wstydzi się) Jakoś się tak zafiksowałem na tym że to "moto" że o rowerowych nie pomyślałem
Nie każdy rowerowy się podejmie, bo oś może być za gruba w centrownicę do kół rowerowych.
Sam po prostu nie mam nerwów do centrowania... Przetestowane na rowerowych kołach właśnie
Walki o sprawność rometa cd.
Rozebrałem hamulce Okazało sie że szczeki są jeszcze nienajgorsze. Wyczysciłem (druciak + izopropanol) złożyłem(straty własne minimalne... tylko 2 palce Ech te sprężynki.....) i zaczął hamować !!
Nawet klakson zaczął działać ( jak zgasiłem światła)
Da się coś z klaksonem zrobić czy po prostu za mało prądu...
pytanie za 100 punktów.. Jak uszczelniona jest oś dźwigni sprzegła (tam gdzie sprzegło wchodzi w blok).. Dużo roboty z uszczelnieniem??
Z klaksonem nic nie poradzisz, nawet instrukcja podaje, że po zmroku należy używać świateł drogowych do ostrzegania, zamiast klaksonu.
Masz na myśli uszczelnienie dźwigni siedzącej w pokrywie? Tam jest malutki simmerring.
Dla Komara to jest A8x16x7. Łatwo się ją wyjmuje, wystarczy odgiąć zawleczkę. Warto zaznaczyć sobie pozycję palca wysprzęglającego względem dźwigni, wtedy unikniesz problemów z regulacją sprzęgła. I uwaga, tam koniecznie musi być zawleczka. Nie drucik, nie gwózdek. Kiedyś zastosowałem połówkę zawleczki (zabrakło mi takiej małej) i po pewnym czasie wszystko się po prostu rozleciało. Dobrze, że tuż pod domem.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie