Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Pony 301 by Remix
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Wyślij do lagoona i już, trzeba było go przeczołgać i tyle. Robi szlify i nie zauważył, że klient tłok zostawił, bez przesady... Swoją drogą to muszę przyznać, że nie licząc zapłonu to się rozkręcasz Wink
Przeczołgać czyli co? A dlaczego ci ten zapłon nie pasuje?
Zamówiony jest tryb zdawczy 12z i kilka pierdół.
A z jakiej racji płacić za źle wykonaną usługę ? Samemu zepsuć to samemu, po to zlecasz do zakładu który się tym zajmuje, żeby zrobili jak trzeba. Klient płaci - klient wymaga, przywozisz tłok i tłumaczysz jak to ma być zrobione i trzeba się do tego dostosować a nie samemu kombinować. Co do zapłonu, to co tak naprawdę da ta przeróbka ? Moim zdaniem komplikuje tylko to co jest proste i wystarczające, nie oferuje ładowania, czy lepszych i rozwojowych świateł pod 12v.
A ty się mylisz cewki są też przewinięte generują 40w 12v żarówka przód h4 35/35w a tył 12v 5w.


Założę tego almota i przetestuję.
Myślę żeby kupić zarżnięty cylek od 019 i do szlifu i portingu do lagonna i od razu gwint pod kolanko z sima enduro.
(18-02-2019 22:24:15)skinder napisał(a): [ -> ]A z jakiej racji płacić za źle wykonaną usługę ? Samemu zepsuć to samemu, po to zlecasz do zakładu który się tym zajmuje, żeby zrobili jak trzeba. Klient płaci - klient wymaga, przywozisz tłok i tłumaczysz jak to ma być zrobione i trzeba się do tego dostosować a nie samemu kombinować. Co do zapłonu, to co tak naprawdę da ta przeróbka ? Moim zdaniem komplikuje tylko to co jest proste i wystarczające, nie oferuje ładowania, czy lepszych i rozwojowych świateł pod 12v.

Pozwolę sobie odpowiedzieć w tym temacie.
Wstępne założenia były mniej więcej takie:
- porting (50/4)
- lepszy tłok,
- łożysko igiełkowe w główce korbowodu.
I dla tych założeń przerobiony został zapłon.
Po dowierceniu kanałów płuczących i zwiększeniu kąta otwarcia wydechu obroty maksymalne i mocy maksymalnej idą w górę i to sporo. Zapłon z przerywaczem mechanicznym (przynajmniej tej konstrukcji) zupełnie nie radzi sobie na dłuższą metę z wysokimi obrotami rzędu 7 - 9 tyś. obr. / min., a takie obroty ten silnik osiąga po w/w przeróbkach bez problemu, nawet wyższe z dobrym wydechem. Konieczne jest co najmniej zastąpienie zapłonu mechanicznego elektronicznym, być może konstrukcja tego zapłonu może Ci nie odpowiadać, ale została przetestowana i jest w zupełności wystarczająca i działa poprawnie, wyprzedzenie zapłonu jest stałe. W zapłonie mechanicznym jest kilka elementów, które wymagają specjalnej troski i przy większych obciążeniach (jakimi są obroty wyższe niż te, dla których ten zapłon był projektowany) po prostu zużywają się szybko, przez co zapłon z pewnością nie może zostać nazwany wystarczającym, a już na pewno nie bezawaryjnym. A co do cewek świetlnych - ładowanie nie jest tutaj potrzebne, więc nie było brane pod uwagę w modyfikacji, a cewki zostały przewinięte dla lepszych i rozwojowych świateł 12 V.
Pozwolę sobie odpowiedzieć w tym temacie.
Wstępne założenia były mniej więcej takie:
- porting (50/4)
- lepszy tłok,
- łożysko igiełkowe w główce korbowodu.


Takie jest założenie i do tego lepszy wydech i gaźnik.
Kurła całe życie pod górkę.
Miałem podobne rozwiązania w wsk swojego czasu i nigdy to nie chciało chodzić dobrze, skoro tutaj działa - to w porządku. Wspominacie o 50/4 - całego tematu nie przeglądałem, ale z tego co zrozumiałem to cylinder już został przeszlifowany i to na zły tłok i teraz mowa jest o jaikmś drugim cylindrze do szlifu. Ale pierw to się chyba robi porting a później szlif, przynajmniej zawsze ja tak uważałem? Teraz jednak montaż almota do testów? Po co robić wszystko dwa razy ? I co rozumiesz pisząc lepszy wydech i gaźnik ?
Co do cylindra to teraz będę jeździł na almocie, i na wakacjie jak uzbieram kase kupuje cylinder z 019 i wysyłam go do lagonna na porting i szlif pod tłok hondy mb. Lepszy gaźbik typu dellorto 17,5 a lepszy wydech to kolanko simsona enduro i może wydech simsona albo spawak liczony. Cylinder ten co terazjest przeszlifowany na 40mm to i tak china.
Witajcie.

Dzisiaj Odebrałem resztę skrzyni, Z kręciłem silnik na sucho bez wału i sprawdziłem skrzynie.
Jutro sklejam silnik i w czwartek pierwszy odpał.
I dowiedziałem się że lagi mają być w poniedziałek wysłane, i wtedy pierwsza jazda.
Dzisiaj odpaliłem silnik, odpalił od pierwszego kopa.
Jutro może jakiś film z pracy silnika.
Witam.

Przedstawiam wam set mojego silnika.

-Wał china
-Zapłon CDI
-Świeca ISKRA F95
-Kpl. nowa skrzynia biegów ZMD
- Łożyska na wale NTN
- Cylinder 40mm(55cm3), tłok almot(podcięty od strony dolotu o 2mm)
- Łożyska na skrzyni KOYO, NSK
- Łożysko igiełkowe w główce korbowodu Top Racing
- wszystkie nowe nakrętki i podkładki zabezpieczające
Zostało zespawać tłumik, wkręcić i nasmarować lagi(jak przyjdą) i zostanie zdystansować przednie koło i przykręcić błotnik.
A świeca czemu taka? Lepiej chodzi na niej?
Świeca tak bo taką miałem na warsztacie.
Jak obiecałem ale trochę z opóźnieniem jest film z pracy silnika.
Trochę słaba jakość przez telefon.
https://www.youtube.com/watch?v=FGwyRYOu...nZRpAT1aTw
Dzisiaj przyszły lagi.
Udało mi się trochę pojeździć, ale napinacz od linki sprzęgła się wygiął i linka się blokował i sprzęgło nie odbijało. Sad
Gaźnik wyregulowany LUX bo świeca kawa z mlekiemSmile
Zdjęcia od rafi555


Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie