05-07-2018, 09:00:55
05-07-2018, 11:07:53
Faktycznie, tera spojrzałem na 301. Ale tą śrubę chyba trzeba zmienić na m8, będzie pewniejsze.
05-07-2018, 16:17:48
Dzisiaj założyłem zębatkę, opnę, łożyska do kół i założyłem przednie koło i przy okazji wczoraj odkręciłem wachacz i zdjołem schowek. Wyczyściłem wszystkie elementy. Plan na dziś założyć wachacz, tylne koło, chamulec tylny i załorzyć łańcuch(już skrócony)
Jutro przyjdzie jeszcze automat i kolanko z sima i. Jutro będę próbował zrobić mocowanie lampy nowego typu.
Seler1500 jakiej apki używaż do mierzenia tras?
Pozdrawiam
Jutro przyjdzie jeszcze automat i kolanko z sima i. Jutro będę próbował zrobić mocowanie lampy nowego typu.
Seler1500 jakiej apki używaż do mierzenia tras?
Pozdrawiam
08-07-2018, 16:48:50
Wczoraj rozpołowiłem silnik bo coś było nie tak w skrzyni i mam małe pytanie do społowienia silnika oczywiście będę dawał uszczelkę o taką https://www.jackmotors.pl/old-timer/uszc...t-pl-i-gat i taki sylikon może być https://www.jackmotors.pl/old-timer/sili...ny-85g-usa i czy do oryginalnego sprzęgła można dodać jeszcze jedną tarczę korkową i jedną przekładkę?
08-07-2018, 18:07:38
Nie znam tego sylikonu, ja kładłem na tej uszczelce + reinzosil i jest git.
08-07-2018, 18:37:36
Ten silikon może być. Do sprzęgła nie upchniesz jeszcze jednej tarczy, z resztą nie jest to potrzebne bo te sprzęgło przy seryjnym silniku wystarcza. A jeśli bardzo chcesz to możesz dać sprzęgło z silnika s38zb4 tam było trochę mocniejsze (z czego potem konstruktorzy zrezygnowali bo tak mocne sprzęgło nie było potrzebne).
08-07-2018, 18:59:29
No to dam sobie spokój ze sprzęgłem trój tarczowym tylko zrobię docisk z bolcami na śruby m6.
16-07-2018, 09:46:57
Witam. Da się jakoś wyjąć łożyska z karterów żeby ich nie zniszczyć bo łożyska nie mają dużego przebiegu a chce złożyć na innych karterach a na nowe nie mam pieniędzy.
16-07-2018, 10:55:17
Owszem, najpierw wyjmij segery trzymające łożyska na swoich miejscach. Nagrzej kartery do ok. 80 stopni, łożyska wybijaj za pomocą rurki lub nasadki o średnicy zbliżonej do średnicy bieżni zewnętrznej, uważaj, by nie uderzyć w koszyczek z kulkami lub bieżnię wewnętrzną.
22-07-2018, 23:49:32
Witam. Po garażu wala się sprzęgło z komara 4 bolcowe i zastanawiam się czy buło by lepsze od 3 bolcowego ?
I po weekendzie przymierzam się do złożenia silnika dajcie jakieś wskazówki
I po weekendzie przymierzam się do złożenia silnika dajcie jakieś wskazówki
22-07-2018, 23:51:53
Nic takie sprzęgło nie zmieni, 2 tarczowe nawet daje radę.
23-07-2018, 00:02:07
No wiem to aby się tym różni że są 4 bolce
25-07-2018, 00:13:16
Witam czy cylinder od silnika 017 czymś się różni od cylindra z 023?
25-07-2018, 00:46:32
Sprzęgło 4 bolcowe jest mocniejsze, tj. wytrzyma większy moment ale nie ma sensu montować go do 023 bo oryginalne wytrzymuje.
Cylindry są takie same z tego co wiem, moc niezmienna więc konstrukcyjnie raczej też.
Cylindry są takie same z tego co wiem, moc niezmienna więc konstrukcyjnie raczej też.
03-08-2018, 23:46:23
Dzisiaj prawie złożyłem silnik, zostało aby złożyć kape od strony sprzęgła, ale nie obyło się bez problemów silnik już s połowiony przed obiadem po obiedzie chce naciągnąć sprężynę od kopniaka a tu nie mogę obrócić w dobrą stronę i nic nie idzie to dałem sobie spokój i ustawiłem zapłon, ale i tak będzie przerwa od jutra do następnego weekendu.