22-06-2018, 00:17:34
22-06-2018, 00:25:53
Na wał pasują od 2b są takie same.
Rozmiary łożysk na wał:
017; 019; 023; 025 Dezamet:
3 x 6203 (wał korbowy)
A tu masz rozmiary na resztę silnika:
019 Dezamet:
1 x 6002 (wałek zdawczy/zapłon)
1 x 16004 (koło zębate osadzone na wałku zdawczym/sprzęgło)
Jest sporo dobrych firm, mogą być koyo, fag (mam w tyle na kole już jakieś 10kkm i zero luzu), skf ale uważaj na podróby. Od biedy i PPL powinny wystarczyć ale jak robić to raz a porządnie i się nie przejmować przez dłuższy czas. Od siebie polecę jeszcze FAG TVH z luzem c4 widziałem je w Simsonie na wale po przebiegu ponad 34 000km i były praktycznie jak nowe.
Rozmiary łożysk na wał:
017; 019; 023; 025 Dezamet:
3 x 6203 (wał korbowy)
A tu masz rozmiary na resztę silnika:
019 Dezamet:
1 x 6002 (wałek zdawczy/zapłon)
1 x 16004 (koło zębate osadzone na wałku zdawczym/sprzęgło)
Jest sporo dobrych firm, mogą być koyo, fag (mam w tyle na kole już jakieś 10kkm i zero luzu), skf ale uważaj na podróby. Od biedy i PPL powinny wystarczyć ale jak robić to raz a porządnie i się nie przejmować przez dłuższy czas. Od siebie polecę jeszcze FAG TVH z luzem c4 widziałem je w Simsonie na wale po przebiegu ponad 34 000km i były praktycznie jak nowe.
22-06-2018, 00:26:36
Kolego, wyraź trochę zaangażowania, na tym forum opisane są wymiary łożysk i simeringów z każdego z polskich silników. Naprawdę tak trudno logicznie pomyśleć i chwilę poszukać?
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=623
Jak widać, łożyska wału korbowego pasują, wałka zdawczego i sprzęgłowego już nie.
FAG, SKF, INA, NTN - na bogato
jeśli fundusze mniejsze - NSK, FŁT, PPL
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=623
Jak widać, łożyska wału korbowego pasują, wałka zdawczego i sprzęgłowego już nie.
FAG, SKF, INA, NTN - na bogato
jeśli fundusze mniejsze - NSK, FŁT, PPL
22-06-2018, 01:02:06
Jeszcze pytanie o segery i tulejki
gdzie i jakie
Z góry dzięki
gdzie i jakie
Z góry dzięki
22-06-2018, 01:09:10
To zwyczajnie poszukaj na allegro, powinny być gotowe zestawy segerów
Tulejki muszą być wykonane z brązu lub fosforobrązu, te mosiężne podobno się nie nadają do dłuższej eksploatacji.
Tulejki muszą być wykonane z brązu lub fosforobrązu, te mosiężne podobno się nie nadają do dłuższej eksploatacji.
22-06-2018, 01:18:34
c3 będzie lepsze czy gorsze ?
nie mogę c4 znaleźć ?
nie mogę c4 znaleźć ?
22-06-2018, 01:26:09
c3 i c4 to oznaczenie luzu łożyska, jak zwykłe to bierz c3 a jak teflonowe to c4. Do seryjnego silnika 019 zwykłe łożyska z luzem c3 wystarczą.
06-10-2018, 13:28:00
A ja mam pytanie również dotyczące silnika 019, łożysko 6201 wystaje mi z kartera, tak jak na foto:
Tak ma być, czy idzie tam jakieś inne łożysko, niższe ? Ktoś może podzielić się wiedzą ? Dodam że jest dobrze włożone do samego końca.
Osłony łożyska plastikowe usunę przed złożeniem silnika.
Z góry dziękuję za odp.
Tak ma być, czy idzie tam jakieś inne łożysko, niższe ? Ktoś może podzielić się wiedzą ? Dodam że jest dobrze włożone do samego końca.
Osłony łożyska plastikowe usunę przed złożeniem silnika.
Z góry dziękuję za odp.
06-10-2018, 14:03:45
Witam,
przeczytaj, co wcześniej napisał Odrestaurator, a będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie.
Pozdrawiam
przeczytaj, co wcześniej napisał Odrestaurator, a będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie.
Pozdrawiam
(06-10-2018 13:28:00)przybora napisał(a): [ -> ]A ja mam pytanie również dotyczące silnika 019, łożysko 6201 wystaje mi z kartera, tak jak na foto:
Tak ma być, czy idzie tam jakieś inne łożysko, niższe ? Ktoś może podzielić się wiedzą ? Dodam że jest dobrze włożone do samego końca.
Osłony łożyska plastikowe usunę przed złożeniem silnika.
Z góry dziękuję za odp.
06-10-2018, 14:32:21
06-10-2018, 15:08:30
Nie wiem jak to przeoczyłem naprawdę. Bardzo dziękuję za pomoc Pozdrawiam
PS# 6002 pasuje idealnie
PS# 6002 pasuje idealnie