Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik malaguti minarelli - identyfikacja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemano. Wczoraj przytargałem za flachę taki silnik od malaguti. Biegówka, podejrzewam, że to 50ccm, chłodzony cieczą (mam od niego chłodnicę). Nie ma zapłonu, a gaźnik jest nie kompletny (dellorto sha14.12). Jaki to model silnika, z jakiego motorka to pochodzi? Szukałem na nim oznaczeń i nic nie znalazłem poza "900cc". W internecie troszkę szperałem, ale za grzyba nie mogę dojść co to jest. Obstawiam że, ma dobre 20 lat lub i więcej. Ktoś coś?






Wygląda jak oryginalne AM6, może były problemy z pompą wody i ktoś wrzucił cylinder z minarelii horizontal ac?
To nie jest cylinder z kosiarki, wygląda na oryginał.
Wygląda jak silnik od Malaguti Dune. 900cc to ilość oleju która wchodzi do skrzyni.
Bingo! Dziękówa. Teraz jedno zasadnicze pytanie, robić go? Czy żałować flachy danej za ten silnik... Zapłon podejdzie od am6 lub czegoś innego? Fajna jednostka 5 biegowa, ale mała ilość info o tym silniku trochę przeraża...
Czy robić to zależy od tego po co. Jak na sprzedaż to nie warto, zbytu wielkiego nie będzie. Jak wsadzić do czegoś to czemu nie.
Żałować nie ma czego, za flaszkę zawsze się go pozbędziesz.
Zapłon na pewno da się od czegoś wpasować.
Komprecha dobra jest, w środku nawet ładnie wygląda. Na dzień dzisiejszy braki:
-zapłon
-niekompletny gaźnik (tu się coś spasuje)
-wajcha zmiany biegów
Jak nie zależy Ci na światłach to możesz spróbować z zapłonem uniwersalnym inner root kit, stosowany w motocyklach enduro 4t, po jakichś przeróbkach go zamontujesz. Kosztuje ok. 200zł.
A jak zależy to outer rotor kit Wink
Przekierowanie