Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Potrzebne mapy cylindrów Dezamet 023 i Jawa 223
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć
Jak w temacie - poszukuje fabrycznych map okien w Dezamecie 023 i Jawa 223.
Potrzebuje też sposobu identyfikacji chińskich cylindrów od fabrycznych z PRLu.

Nie mogę wyszukać potrzebnych mi danych przez "szukajkę". Jeśli byłoby to możliwe to proszę o podanie linków do danych tematów
W piątek zmieniam cylinder w 023 z seryjnego na mój poprzedni - mogę pomierzyć. Pełna mapka wraz z szerokościami?
Byłbym wdzięczny za kompletna mapę. Jeśli masz oznaczenia na tym cylindrze favryczne zapodaj też fotki,jeśli to nie problem
Cylinder w miejscu styku z głowicą, powinien mieć wybite oznaczenie selekcyjne np. NA. Pomiędzy żeberkami powinno być też wybite ZMD
Oznaczeń już za dużo nie zostało bo był planowany Big Grin
Poszukam na innych cylindrach, kilka się wala na moim małym składowisku.
Seria z Ogara


JM Racing
(13-06-2018 22:51:09)DumDum napisał(a): [ -> ]Seria z Ogara


JM Racing

Obie do ogara 200, czyli jawy 59?


Y = 33 mm
Kanały z serii Ogara 200 należą do czeskich cylindrów?
Może zacznij konstruować normalnie zdania to chętnie pomożemy Big Grin I wystarczy tylko kilka wężyków na ekranie przeczytać żeby zrozumieć Big Grin

btw tak teraz patrzę to cylinder z jm ma ograniczone osiągi przez okno ssące a powiększone ma tylko wydechowe. Morał taki że najlepiej przy cylku z jm skrócić nóżkę tłoka o 1 mm wtedy będzie podobny rezultat a jak już o 1 mm to najlepiej o 3 Big Grin
(31-07-2018 23:13:54)NoSeLatamTrochu napisał(a): [ -> ]Może zacznij konstruować normalnie zdania to chętnie pomożemy Big Grin I wystarczy tylko kilka wężyków na ekranie przeczytać żeby zrozumieć Big Grin

btw tak teraz patrzę to cylinder z jm ma ograniczone osiągi przez okno ssące a powiększone ma tylko wydechowe. Morał taki że najlepiej przy cylku z jm skrócić nóżkę tłoka o 1 mm wtedy będzie podobny rezultat a jak już o 1 mm to najlepiej o 3 Big Grin

A więc drogi kolego - czy odpowiedź "seria z ogara" odnosi się do czeskich cylindrów czy współczesnych 50tek? Można to rozumieć w dwojaki sposób, mam 5 cylindrów jawy 50 od klientów i żaden za cholerę nie jest zbliżony do podanych wymiarów, dodatkowo żadnych oznaczeń na cylkach
(01-08-2018 00:50:58)Lubiestaremoto napisał(a): [ -> ]mam 5 cylindrów jawy 50 od klientów i żaden za cholerę nie jest zbliżony do podanych wymiarów, dodatkowo żadnych oznaczeń na cylkach

Czyli wszystko dzisiejsze Big Grin.
(01-08-2018 00:50:58)Lubiestaremoto napisał(a): [ -> ]A więc drogi kolego - czy odpowiedź "seria z ogara" odnosi się do czeskich cylindrów czy współczesnych 50tek? Można to rozumieć w dwojaki sposób, mam 5 cylindrów jawy 50 od klientów i żaden za cholerę nie jest zbliżony do podanych wymiarów, dodatkowo żadnych oznaczeń na cylkach
A co oznacza słowo "seria" ? Seria to seryjnie montowana rzecz. A jaki miał silnik ogar ? Czeski. Więc w serii miał też czeski cylinder. Nie można tego rozumieć na dwojaki sposób Big Grin współczesna 50-ka to Chińszczyzna która tylko kształtem przypomina cylinder.
Czech ma wybitą literkę przy wydechu i numery przy górze.
"A co oznacza słowo "seria" ? Seria to seryjnie montowana rzecz" - i ja to wiem, i Ty to wiesz. Niestety, nie wszyscy to wiedzą i często za "serię" biorą dowolny cylinder 50 cm3, przecież pojemność ta sama, więc silnik "seryjny":) I tak mam "seryjne" silniki, jak to twierdzą właściciele tych 5 silników i każdy mówi, że to seryjne silnikiSmile

Dziękuje za odpowiedzi, zwłaszcza za oznaczenia na czeskich cylindrachSmile
(13-06-2018 23:02:42)seler1500 napisał(a): [ -> ]

Y = 33 mm

Lol. Fabryczna 70 027 jest identyko :F Wystarczy tutaj podnieść wydechowe na 30mm, rozwiercić dolot na 15mm, dać gaźnik 15mm z dyszą ~68, krótsze kolanko, wydech od Simka albo Charta i 3 kunie powinny być.
Stron: 1 2
Przekierowanie