09-06-2018, 18:21:35
09-06-2018, 18:21:35
09-06-2018, 18:56:51
Kawałek blaszki, zaspawać aktualne dziury i nawiercić na nowo.
10-06-2018, 00:03:19
Kolegi marka pomysł może wydać się trochę trudny do wmiare prostego wykonania i takiego aby było estetycznie i prosto. Jeżeli otwór jest 8mm rozwieść go na 12mm i wstaw tulejki które do wewnętrzna będą miały z 8mm. Poprosisz tokarza jakiegoś to ci dorobi następnie do około obsiadają wyszlifuj i wiertłem popraw otwór który będzie napewno w miejscu starego to taki prosty i chyba najlepszy pomysł
12-06-2018, 13:08:04
Też myślałem o tulejkach, chyba najlepszy i najbardziej elegancki sposób aby to naprawić. Może je dookoła lekko migomatem łapnę po wstawieniu w ramę aby mieć pewność, że nic się nie przesunie.
12-06-2018, 14:06:20
Tak tez o to mi chodziło jednak słownik zmienił na co innego
12-06-2018, 14:43:01
Wystarczy po prostu dobrze skręcić silnik porządnymi śrubami, nakrętkami i podkładkami i nic nie ma prawa się poruszać. Przecież śruba sama w sobie nie łączy elementów ze sobą (a przynajmniej nie w dużym stopniu), jej głównym zadaniem jest generowanie tarcia pomiędzy elementami i to ono ma trzymać silnik na miejscu, także nawet przy wyrobionych otworach nie powinien skakać.