Cylinder nominalny + lepszy tłok, np, berta albo czeski. Tylko najpierw dopytaj o wymiary, żeby pasowanie nie było za ciasne.
Nie wiem jak wygląda sprawa z tłokami Almot-u, ale podobno strasznie puchną ze względu na wykonanie (brak stożkowatości) oraz zbyt ciasne pasowanie.
Już nawet węgierskie Berta są lepsze.
ja do swojego kupiłem na jackmotors tłok berta nominał 38mm cylek nominał almotu i chromowane pierścienie od simsona i elegancko cyka
Ja proponuję kupić czeski oryg dać do szlifu i dobrać tłok
dobry szlif + oryginalny tłok i ma śmigać.
oryg tłok do cylindra po szlifie ?
noo
bo jak sie robi szlif to trzeba większy tłok
czyli jak oryg ma 38 mm
to do clindra po szlifie 38,25 mm
chyba nie będzie pasować
no chyba że sie nie znam
Oryginalne tłoki nie występują tylko w wymiarze 38mm
.
nooo ale mówiąc oryg mam na myśli to co wychodziło z fabryki
(13-05-2018 15:07:27)NoSeLatamTrochu napisał(a): [ -> ]nooo ale mówiąc oryg mam na myśli to co wychodziło z fabryki
Racja romety fabrycznie wychodziły z tłokami 38mm, fabryka produkowała też tłoki w nadwymiarze
czyli jak kolega teraz chce zrobić szlif to najlepszym wyjściem było by szlifować stary cylinder i założyć epokowy tłoczek w dobrym stanie.
Mam na sprzedaz org. Czeski cylinder do szlifu za 30zl gratis tłok pod następny szlif dorzucam. Jak zainteresowany to pisz