05-05-2018, 18:20:00
Cześć,
Posiadam motorek marki HM Cre 50 (aktualnie przełożenie 14/60, dyfuzor łapie rezonans od 10k obrotów, gaźnik 19mm oraz seryjny cylek od am6) i w takiej konfiguracji motorek naprawdę ma dobre osiągi (vmax 100 km i przyśpieszenie też fajne). Problem tkwi w tym iż chcę trochę polatać na kole i szybko kończą się biegi, przez co dużo nie pojadę na pierwszym biegu (a z 2 ciężko mu idzie w pion).
Dlatego chcę się spytać jaka alternatywa dla przełożenia 14/60. Czy dużo stracę na aktualnych osiągach gdy założę z tyłu ok. 54-56 zębów?
Z góry dzięki za pomoc!
Posiadam motorek marki HM Cre 50 (aktualnie przełożenie 14/60, dyfuzor łapie rezonans od 10k obrotów, gaźnik 19mm oraz seryjny cylek od am6) i w takiej konfiguracji motorek naprawdę ma dobre osiągi (vmax 100 km i przyśpieszenie też fajne). Problem tkwi w tym iż chcę trochę polatać na kole i szybko kończą się biegi, przez co dużo nie pojadę na pierwszym biegu (a z 2 ciężko mu idzie w pion).
Dlatego chcę się spytać jaka alternatywa dla przełożenia 14/60. Czy dużo stracę na aktualnych osiągach gdy założę z tyłu ok. 54-56 zębów?
Z góry dzięki za pomoc!