Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2350, 1971r
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam odnawiam taką maszynę:
Proszę o informację znawców czy jest w oryginale?
Jest to 71r.
Ktoś mi mówił że obudowa lampy powinna być bez zaślepki na sygnał i tylni wachacz nie ten.
Licznik w nim jest taki jak w sztywniakach tłumik łączony z kolanem ryflowaną obejmą nie dzielony.
Za wszystkie informacje z góry dziękuję?
Z opisu wynika że Komar 2330 mogę się mylić jelsi silnik nie oryg. To raczej 2330 bo tam były silniki jak w sztywniaku Smile
Tylne koło od 50 T-1 a przednie trudno powiedzieć słabe zdjęcie. Co do reszty to muszą sie inni wypowiedzieć.
(15-04-2018 20:49:29)gregorian2008 napisał(a): [ -> ]Z opisu wynika że Komar 2330 mogę się mylić jelsi silnik nie oryg. To raczej 2330 bo tam były silniki jak w sztywniaku Smile

Silnik orgyginał numery się zgadzają. Na tabliczce pisze 2350. Czy tak mogły wyglądać pierwsze modele?

(15-04-2018 21:16:32)Majerano napisał(a): [ -> ]Tylne koło od 50 T-1 a przednie trudno powiedzieć słabe zdjęcie. Co do reszty to muszą sie inni wypowiedzieć.

Koła założyłem inne, były w lepszym stanie.
Szczerze nie widziałem między nimi różnicy poza tym że te które zalożyłem są na łożyskach.
Jakie 2330 Smile, to przecież 2350.
Tak jak pisałem w tytule 2350, z pierwszego roku produkcji, tylko czy wszystko jest tak jak wyszło w org?
Na pierwszy rzut oka tak, na razie widzę że manetka gazu od nowszego modelu i ktoś podnóżki sobie dorobił.
Model 2350 - pierwszy rok produkcji. Do wymiany;
Kola, skorupa lampy - niestety ktoś na silę chciał wstawić licznik od sztywniaka, w tym modelu powinien być już mały. Sygnału bateryjnego już nie było, ale skorupa miała oryginalnie przetłoczenie na kratkę, osłonę klaksonu - ktoś tam wyciął otwór na klakson. Dopiero potem była tam gładka, a w 1973 i w górę, naklejka z logo Pegazem - Romet.
Do wymiany też tylny wspornik siedzenia i blacha siedzenia, to co jest, pochodzi od późniejszego modelu 2350.
Tylny wahacz jest oryginalny, ale ktoś spawał tylne wsporniki amortyzatorów i dorobił dodatkowe podnóżki. Można to oczywiście uratować lub szukać innych, Uwaga, model 2330 miał taki sam wahacz, ale od dołu były smarowniczki, kalamit-ki do smarowania dużych tulei pcv/stal.
Prawy korpus klamki i rol-gaz pochodzi od późniejszej wersji Romet-a.
Brak osłon gaźnika.
joozku, lampa może być oryginalna. W latach 1970-1972 w komarach był solidny bałagan z lampami (przynajmniej tak wynika z moich obserwacji) .
Tak, to prawda, bałagan był, co było pod ręką to montowali. Ta skorupa, nawet na pewno jest oryginalna, ale ktoś już ją tak zmęczył, że naprawić się raczej nie da. Confused
Licznik był w tej skorupie starego typu oryginalnie założony tylko został zdemontowany do renoeacjii. Mocowanie amortyzatora raczej noe było spawane.
"Licznik był w tej skorupie starego typu oryginalnie założony"...
Nic nie wiem o takim rozwiązaniu w modelu 2350. Tak jak napisałeś było stosowane w modelu 2330.
Czy ktoś zatem spotkał się z tym że w 2350 z 71r był montowany licznik starego typu?
Ja spotkałem się już z kilkoma obudowami na duży licznik z tworzywa więc możliwe że tak było z początku.
[quote='joozek' pid='543877' dateline='1523828023']
Model 2350 - pierwszy rok produkcji. Do wymiany;
Kola, skorupa lampy - niestety ktoś na silę chciał wstawić licznik od sztywniaka, w tym modelu powinien być już mały. Sygnału bateryjnego już nie było, ale skorupa miała oryginalnie przetłoczenie na kratkę, osłonę klaksonu - ktoś tam wyciął otwór na klakson. Dopiero potem była tam gładka, a w 1973 i w górę, naklejka z logo Pegazem - Romet.
Do wymiany też tylny wspornik siedzenia i blacha siedzenia, to co jest, pochodzi od późniejszego modelu 2350.
Tylny wahacz jest oryginalny, ale ktoś spawał tylne wsporniki amortyzatorów i dorobił dodatkowe podnóżki. Można to oczywiście uratować lub szukać innych, Uwaga, model 2330 miał taki sam wahacz, ale od dołu były smarowniczki, kalamit-ki do smarowania dużych tulei pcv/stal.
Prawy korpus klamki i rol-gaz pochodzi od późniejszej wersji Romet-a.
Brak osłon gaźnika.
Jakie powinny być oryginalne koła i czym się różnią od tych które mam zamontowane?
Stron: 1 2
Przekierowanie