Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Mam zamiar założyć do ogarka binga!
I mam pytanie czy 15 czy 12mm? I czy zwiększy/zmniejszy osiągi, spalanie, itd?
Mam cdi i cyl racing z jm no i w drodze liczony spawak na 8500 rpm
Możecie zaproponować jakiś inny gaźnik

Z góry dzięki !


15mm:
http://allegro.pl/gaznik-bing-15mm-puch-...ml#thumb/5

12:
http://allegro.pl/gaznik-bing-12mm-puch-...6e9677fe40
Mogę podpowiedzieć, że jeżeli chodzi o wielkość to 12mm był tak był dławiony, org ma 14mm.
Czyli brać 15 lub 17 ?

a może dellorto 17 ? Big GrinBig Grin
Tak aby nie zalewało
Na to wychodzi, ale lepiej niech się wypowie ktoś kto tuningował Ogara.
Musisz przerobić króciec pod te wszystkie gaźniki, a potem coś lekko powyżej 16mm wsadzić.
Z króćcem na luzie więc chyba się zdecyduję na dellorto 17,5 z takim cyckiem:
https://www.moto-xtreme.pl/krociec-gumow...ccy-stage6
Te wspolczesne podrobki gaznikow nie sa nic warte, wiecej zjesz nerwów tylko Tongue Dellorto jest to dobry pomysł plus do tego jakiś ładny króciec i będzie to dobrze jeździć i zaspokajać sie nie duża dawka paliwa :F
Tylko troche kombinowania z króćcemoili jest myśle że gruby wąż, sylikon, poxylina, obejmy i sie uporam :F
Założyłem Dellorto 14, do Charta i bardzo ładnie się reguluje (oczywiście trzeba mieć kilka dyszek paliwowych), jestem pewien że w ogarze też będzie dobrze działał.
Pod ten set 14 to IMO dużo za mało. Co najmniej 16 - 17.5, inaczej może się za mocno grzać, ze spawakiem może się okazać że zatrzesz na 3b zanim wejdzie w rezo.
Najłatwiej dostać dellorto 16, już za 50 zł można kupić w dobrym stanie. Tą 14 zdemontowałem z peugeota XPS z silnikiem AM6 z wydechem akcesoryjnym strojonym na 10 tys obrotów i się nie zacierał. Oczywiście zmieniłem mu gaźnik na 16mm, a u siebie zakładałem do AM6 17,5 od derbi senda i było jeszcze lepiej. Tylko zużycie paliwa na takim gaźniku przekracza 6l/100km, nie wiem czy ogar tyle przepali.
Bo AM6 ma krótką skrzynię. Kto miał wysoko strojony silnik i długą skrzynię, wie o czym mówię.
W 223 po wrzuceniu trójki, z takim dyfuzorem prawie na pewno wystąpi dziura przed rezonansem, wtedy w cylindrze jest prawie sucho i temperatura rośnie, za mały gaźnik tylko pogorszy sytuację i przy okazji pogorszy osiągi.
Miałem Gilerę RC 125 ponad 35 koników i skrzynia dłuuuuga, zmieniałem w niej gaźnik i dysze, ale w Jawce jeszcze tego nie robiłem, choć po udanym przeszczepie do Charta nabrałem ochoty do wymiany Ikova na dellorto.
No właśnie ja od ziomka dostałem i bym coś pokombinował.
Na razie ogarka nie ma u mnie bo malowany.
Ale z króćcem mogę pokombinować jak to zrobić.
Najlepiej w warsztacie gdzie spawają TIGiem, ale będzie trochę kosztować, może spróbuj najpierw z króćcem z węża olejoodpornego, dowiesz się czy taka zmiana jest warta tej pracy. Jeśli jesteś z woj. lubelskiego mogę Ci dać namiar na TIG.
Stron: 1 2
Przekierowanie