Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 uszczelnienie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witam ma problem z moim ogarem 200 wkleiłem uszczelkę (zwykła ze skelpu papierowa) sprzęgła na hermetyk a leje się strasznie oraz 2 pytanie czym uszczelnić korek spustu oleju bo tez się poci.Czy uszczelki z gambitu będą lepsze ? i zamiast hermetyka sylikon dikro(czy jakos tak)
Ja zawsze dawałem zwyklą uszczelke i czerwony silikon i nic nie ciekło, może cos źle zrobiłes. gwint śruby od spustu oleju zawiń taśmą teflonową
Sprawdź najpierw przylgnie dekla i karteru, nie raz się zdarzało że jakiś rzeźnik rozbierał wbijając śrubokręt, uszkadzając przylgnie. Co do materiału na uszczelki ja korzystam z klingierytu, chociaż jeśli przylgnie są ok, to i papierowa daje radę, choć warto się pokusić o trochę lepszy materiał, nieco grubszy i sztywniejszy. Hermetyk czy silikon to już indywidualna sprawa, oba są równie dobre, jednak przy kiepskiej jakości przylgni (głębsze rysy czy delikatne ubytki) w grę wchodzi tylko silikon który ładnie się wciśnie i uzupełni drobne niedoskonałości. Hermetyk jest dobry gdy kartery są w super stanie. Co do korka spustowego ja stosuję podkładki(uszczelki) miedziane.
z tą tasmą telfonową to lipa po całości ja tak myślę żeby śrubkę i gwint w silniku silikonem i wkręcić tam podkreślam ze jest tam wkręcona zwykła śrubka m8. Nieco twardszy i grubszy materiał to jaki masz na mysli i z jakiej grubosci kryngielitu dorabiać te uszczelki ?
U mnie kryngielit i sylikon. A na korek konopia albo nitka hydrauliczna.
(26-03-2018 21:49:23)Manius napisał(a): [ -> ]z tą tasmą telfonową to lipa po całości ja tak myślę żeby śrubkę i gwint w silniku silikonem i wkręcić tam podkreślam ze jest tam wkręcona zwykła śrubka m8. Nieco twardszy i grubszy materiał to jaki masz na mysli i z jakiej grubosci kryngielitu dorabiać te uszczelki ?

Taśma teflonowa jest bardzo dobrym środkiem tylko trzeba połączenie dobrze owinąć aby wkręcając śrubę nie rozwijać zwoju.
czyli tak bardzo ciasno nawinąć ? znajomy mi mowił o takim sylikonie dirko dikro nie pamiętam nazwy moze ktoś zna poprawną nazwę
Pewnie chodzi o masę uszczelniającą Dirko, albo silikon Dirko, oba są dobre. Jeśli przylgnie są w słabym stanie to możesz je delikatnie poprawić papierem ściernym a potem dobra uszczelka + sylikon i będzie dobrze. Co do korka to podkładka miedziana/aluminiowa, możesz też użyć w ekstremalnych warunkach konopii, sylikonu lub takiej białej taśmy hydraulicznej, jeśli mocno cieknie. Możliwe również że gwint jest w słabym stanie.
bardzo mozliwe z tym gwintem ale to moze byc tez moja wina ponieważ srube spustu dorabialem sam ze sruby m8 orginał gdzies sie zapodział. co sadzice o sylikononach firmy k2?
Ogólnie w detalingu kosmetyki k2 to jakby ich wcale noe używać :F tak samo jest z cała reszta dziadostwo jakiego mało. Kupsobie silikon sitko biały klingieryt 0,5mm dobrze wyczyść powierzchnie styku takim czyścikiek do rur hydraulicznych odtłuścić i ma to silikon i uszczelka i będzie sucho do następnego demontażu. Śrubę na podkładkę miedziana. Jeżeli chodzi o silikony to victor reinz jest jeszcze dobry volkswagen ma pierwszy montaż miski olejowe na tym uszczelnia
myslalem nad ciut gruszą uszczelką 0.75mm bedzie ok ?
Tak, lecz pamiętaj o tym ze taka uszczelka to jest dystans i należy wziąć pod uwagę luzy na skrzyni biegów. Ogólnie rzecz biorąc trzeba skrzynie zdystansować nie ważne jakiej grubości bezie uszczelka
Z tego co napisał, wychodzi raczej że sprawa tyczy się dekla od strony sprzęgła. W tym przypadku może dać grubszą uszczelkę, jeśli mu cieknie to nawet wskazane by dać grubszą + silikon. Co do korka spustowego to nie wiem czy nie lepiej to przegwintować. Jeśli gwint jest w dobrym stanie to sam w sobie powinien być szczelny, a nie wiem czy dobrze pamiętam ale tam chyba powinien być drobnozwojny. Jeśli żadne sposoby na uszczelnienie korka spustowego nie dają rady to trzeba przegwintować na większy rozmiar, dać nową dobrze dobraną śrubę z cienką podkładką alu/miedź i będzie po problemie.
ma ktoś wymiary tej śrubki wiem ze m8 tylko jaki skok gwintu a tak jak by cos 0.5mm miedzy kartery bedzie ok ?

a co do dystansowania skrzyni gdy robiłem remont silnika zadnyhc podkładek w skrzyni nie było tylko 2 wałki z 3 zebatakmi wodzik wybierak i automat i sała reszta połksezyc kopniaka
Dlatego dobrze jest dystansować. Odnośnie śruby to prxegwintowac a coś konkretnego. 0,5mm między kwartet powinno być dobrze
Stron: 1 2
Przekierowanie