11-03-2018, 14:05:00
Przy okazji odbudowy Komara 232, podjąłem decyzję, że założę mu oddzielny wątek. Będzie widać co i jak, oraz pokażę różnice między tym modelem, a 2320.
Ale po kolei. Komar MR 232 sprowadzony z Węgier, rocznik 1968. Kompletność części oryginalnych wysoka. Niestety pociągnięty z pędzla i to bez większego rozkręcania, są miejsca widocznego oryginalnego koloru niebieskiego.
Projekt zakłada całkowitą odbudowę ze zmianą koloru; będzie czarno-wiśniowy.
Najpierw rozebranie na czynniki pierwsze. Od razu pierwsze różnice;
1. Skorupa lampy metalowa bez dodatkowego ucha do montażu chromowanej ramki
2. Zaokrąglona ramka lampy przedniej z dodatkową blaszką montażową.
3. Zbiornik paliwa mocowany do ramy z cybantem i śrubą M6, z tyłu metalowe obejmy jak w modelach 2350. Miejsce przy sztycy główki ramy na "płetwę zbiornika" pozostawiono. Ciekawe, czy wszystkie z Wegier tak miały, czy w 1968 roku wprowadzono takie zmiany.
4. Numer ramy bity z prawej strony sztycy główki ramy, w tym modelu 113355
5. Tylna lampa tzw "żółwik". Tylny błotnik z dodatkowym otworem i przetłoczeniem pod odblask.
6. Logo ZZR na; tabliczka znamionowa, cybanty kierownicy, manetki, guma siedzenia i dekle szczęko-trzymaczy piast, na samych piastach brak ZZR.
To tak na teraz, jak coś jeszcze wyjdzie to przy montażu, oczywiście je pokażę.
Dziś kilka zdjęć z tego jak wyglądał i co zostało zrobione.
Trochę prac blacharskich i spwalniczych
Piaskowanie i pierwszy kolor RAL 9005 + klar
Dorobienie i wymiana zużytych części
Szkiełkowanie i wata stalowa piast kół
Trochę ocynku i pierwsze chromy
No i pierwszy montaż
cdn ...
Ale po kolei. Komar MR 232 sprowadzony z Węgier, rocznik 1968. Kompletność części oryginalnych wysoka. Niestety pociągnięty z pędzla i to bez większego rozkręcania, są miejsca widocznego oryginalnego koloru niebieskiego.
Projekt zakłada całkowitą odbudowę ze zmianą koloru; będzie czarno-wiśniowy.
Najpierw rozebranie na czynniki pierwsze. Od razu pierwsze różnice;
1. Skorupa lampy metalowa bez dodatkowego ucha do montażu chromowanej ramki
2. Zaokrąglona ramka lampy przedniej z dodatkową blaszką montażową.
3. Zbiornik paliwa mocowany do ramy z cybantem i śrubą M6, z tyłu metalowe obejmy jak w modelach 2350. Miejsce przy sztycy główki ramy na "płetwę zbiornika" pozostawiono. Ciekawe, czy wszystkie z Wegier tak miały, czy w 1968 roku wprowadzono takie zmiany.
4. Numer ramy bity z prawej strony sztycy główki ramy, w tym modelu 113355
5. Tylna lampa tzw "żółwik". Tylny błotnik z dodatkowym otworem i przetłoczeniem pod odblask.
6. Logo ZZR na; tabliczka znamionowa, cybanty kierownicy, manetki, guma siedzenia i dekle szczęko-trzymaczy piast, na samych piastach brak ZZR.
To tak na teraz, jak coś jeszcze wyjdzie to przy montażu, oczywiście je pokażę.
Dziś kilka zdjęć z tego jak wyglądał i co zostało zrobione.
Trochę prac blacharskich i spwalniczych
Piaskowanie i pierwszy kolor RAL 9005 + klar
Dorobienie i wymiana zużytych części
Szkiełkowanie i wata stalowa piast kół
Trochę ocynku i pierwsze chromy
No i pierwszy montaż
cdn ...