Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Garażowy vlog
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
O tłoku w sumie powiedziałem wszystko Smile Błotnik póki co zostaje Wink

Wlatuje nowy:



Czym jest pomalowany ten błotnik bo nie bardzo pamiętam z odcinków.
ps. Też mam taką motorynkę.
Błotnik z uchwytami polakierowany proszkowo Smile

Nowy:



Przekroczone 1000 subów, mega bonus dla tych, którzy zastanawiają się nad zakupem CDI Smile Rzućcie okiem !



Tym razem nie vlog Wink



Majowka 2018 na wskach



Na dziś motorynka Smile



Już obejrzane.
Motorynka po raz drugi Smile



Pokażesz jak wyglądała wsk 74 przed rozebraniem?
E tam, nie przejmuj się prędkością maksymalną, jest w porządku. Moja seryjna bez tuningu jechała 39 km/h i to był maks, teraz więcej ale to już nie seria. A dodam, że wtedy silniczek miał do uciągnięcia wraz z kierowcą 75 kg i to z pełnym bakiem, a mimo to szybciej nie szła.
Gładź cylindra z pewnością podziękuje Ci za cieńsze pierścienie, a wał za mniejszą kompresję Wink
Ja też w swojej obniżyłem do 5.5 atm za pomocą innego tłoka (płaskie denko) i jeszcze podkładki pod głowicę, taka moja metoda na odciążenie wału Wink
74 była w całości tylko do przeglądu rejestracyjnego, poskładana z tego co było ręką i właściwie nie ma żadnych zdjęć. Z pewnością będą jak się poskłada Smile

Z motorynką to tam jeszcze się coś porobi, v max wystarczający, jechanie tym szybciej to juz raczej walka o przetrwanie. Ale mam w planie zaspawać i zrobić nową komore spalania z innym kształtem, żeby podnieść stopień spreżania, ale to wszystko po wakacjach.



A nie prościej przeszczepić głowicę z Simsona? Komora spalania w porządku, tylko nowe otwory nawiercić. Z pewnością wyszłoby taniej, a użebrowanie większe.
Pewnie prościej, jak i głowica to i cylinder. Brałem takie coś pod uwagę, ale nie o to w tym chodzi Smile Rozważam przekładkę na 019, zobaczymy.

Wlatuje nowy, tym razem coś całkowicie z innej beczki Smile



Silnik 019 czy głowica 019?
Ja mam tłok z płaskim denkiem głowicę 019 i działa fajnie, kompresja 7 bar.
Jeśli chcesz nową komorę spalania, spójrz na opracowania Grahama Bella, "Two stroke performance tuning" - w którymś z działów jest właśnie projektowanie komory spalania, jak już robić, to porządnie Wink
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Przekierowanie