15-01-2018, 12:50:10
Czołem!
Jakiś czas temu skończyłem kompletny remont wsk 125 i zdecydowanie brakowało mi godzin spędzonych w garażu, dlatego też stałem się posiadaczem komarka 2350 z 74r.
Zabieram się za jego kompletną renowację (rozbieram do ostatniej śrubki i robię wszystko od zera), ale mam do Was kilka praktycznych pytań - będę bardzo wdzięczny za sprawdzone informacje
- czy ktoś wie na 100% jaki jest fabryczny numer tego mojego lakieru? czy to jest ten L51 z fiata, czy może pasuje tu jakiś RAL?
- u kogo kupię pasujące linki? wiem, że często można trafić na złej długości i jest tylko problem
- muszę kupić gąbkę siedzenia i pokrowiec - czy gąbka z allegro ze stolmotu się do czegoś nadaje? a może ktoś z forum robi takie wkłady lateksowe? podobnie z pokrowcem - jest może ktoś, kto szyje własnoręcznie?
- napęd licznika i klakson - u mnie ani klaksonu ani napędu licznika i linki nie było - czy ślimak jest montowany bezpośrednio do pisasty, czy są tam jakieś dodatkowe blaszki do zazębiania ślimaka? czy klakson w tym modelu występował fabrycznie?
- renowacja tarczy licznika - ktoś się w to bawił? jest to wykonalne, czy trzeba robić nową tarczę?
- jakie opony możecie polecić?
i jeszcze kilka zdjęć
Jakiś czas temu skończyłem kompletny remont wsk 125 i zdecydowanie brakowało mi godzin spędzonych w garażu, dlatego też stałem się posiadaczem komarka 2350 z 74r.
Zabieram się za jego kompletną renowację (rozbieram do ostatniej śrubki i robię wszystko od zera), ale mam do Was kilka praktycznych pytań - będę bardzo wdzięczny za sprawdzone informacje
- czy ktoś wie na 100% jaki jest fabryczny numer tego mojego lakieru? czy to jest ten L51 z fiata, czy może pasuje tu jakiś RAL?
- u kogo kupię pasujące linki? wiem, że często można trafić na złej długości i jest tylko problem
- muszę kupić gąbkę siedzenia i pokrowiec - czy gąbka z allegro ze stolmotu się do czegoś nadaje? a może ktoś z forum robi takie wkłady lateksowe? podobnie z pokrowcem - jest może ktoś, kto szyje własnoręcznie?
- napęd licznika i klakson - u mnie ani klaksonu ani napędu licznika i linki nie było - czy ślimak jest montowany bezpośrednio do pisasty, czy są tam jakieś dodatkowe blaszki do zazębiania ślimaka? czy klakson w tym modelu występował fabrycznie?
- renowacja tarczy licznika - ktoś się w to bawił? jest to wykonalne, czy trzeba robić nową tarczę?
- jakie opony możecie polecić?
i jeszcze kilka zdjęć