14-01-2018, 18:23:29
jakie smarowanie centralne w 2 t co ty za pierdolety opowiadasz..nawet w google tego nie mogłem znaleźć...nowe silniki 2 t posiadają dozownik który podaje olej do gaźnika gdzie ten miesza go z benzyną i porcją powietrza...a tak w ogóle temat był silnika starego typu...
Ja przedstawiłem FAKTY OGÓLNODOSTĘPNE , OGÓLNODOSTĘPNĄ WIEDZĘ A NIE WYPOCINY 15 LETNIEGO GOŚCIA...
FAKTEM JEST ŻE SILNIKI 2 T NIE POWINNY BYĆ WYTRĄCANE Z OBROTÓW POD OBCIĄŻENIEM , FAKTEM JEST TO ZE ZAMYKAJĄC PRZEPUSTNICE PRZY ROZKRĘCONYM SILNIKU ZMNIEJSZAMY DAWKĘ SMAROWANIA DO POZIOMU SMAROWANIA NA BIEGU JAŁOWYM PRZEZ CO SKRACAMY ŻYWOTNOŚĆ
JA NIE CHCĘ SIĘ Z WAMI KŁÓCIĆ , TYM BARDZIEJ ŻE MACIE PO 15 LAT (O ILE TO WIEK FAKTYCZNY, ALE CHYBA TAK..)
NIE MAM ZAMIARU JUŻ TŁUMACZYĆ , TO WASZA SPRAWA ...WY NIE PODALIŚCIE MI ŻADNYCH ALE TO ŻADNYCH ARGUMENTÓW TYLKO WASZE PRZEKONANIA
PO CO MI GOŚCIU PITOLISZ O DYSTANSOWANIU JAK NIE W TYM RZECZ...PO CO PITOLISZ O WYKRESACH Z HAMOWNI JAK MÓWIMY O ŻYWOTNOŚCI UKŁADU- JESTEŚ NIEDOROZWINIĘTY??
JA JUŻ KOŃCZĘ , BO TO NIE MA SENSU
a co do mojej wiedzy to nie jestem inżynierem, aczkolwiek inżyniera też byście nie posłuchali bo przecież przyznałby mi rację...
Wy jesteście najprawdopodobniej samoukami , bo mając 15 lat to tylko na lekcjach fizyki mozna było coś usłyszeć o silnikach 2t i 4t - ogólne informacje
ja skończyłem szkołę samochodową - technikum , pracowałem przy autach i motocyklach - i dlatego mogę powiedziec że coś wiem, robiłem takie i takie silniki 2t 4 kible , stare motocykle motocykle 4 rzędowe i doskonale orientuję się w tych hasłach które rzucacie a nie macie do końca o nich pojęcia...
teraz na serio koniec, bez odbioru i już do mnie nie piszcie ...tym bardziej jak macie z dupy argumenty niczym nie poparte
A jeszcze jedno - TU MACIE WSZYSTKO O CZYM WSPOMNIAŁEM CZARNO NA BIAŁYM PRZECZYTAJCIE "EKSPLOATACJA" I "SMAROWANIE" GŁĄBY JEDNE )
http://www.przecinak.republika.pl/dwusuw.htm
Ja przedstawiłem FAKTY OGÓLNODOSTĘPNE , OGÓLNODOSTĘPNĄ WIEDZĘ A NIE WYPOCINY 15 LETNIEGO GOŚCIA...
FAKTEM JEST ŻE SILNIKI 2 T NIE POWINNY BYĆ WYTRĄCANE Z OBROTÓW POD OBCIĄŻENIEM , FAKTEM JEST TO ZE ZAMYKAJĄC PRZEPUSTNICE PRZY ROZKRĘCONYM SILNIKU ZMNIEJSZAMY DAWKĘ SMAROWANIA DO POZIOMU SMAROWANIA NA BIEGU JAŁOWYM PRZEZ CO SKRACAMY ŻYWOTNOŚĆ
JA NIE CHCĘ SIĘ Z WAMI KŁÓCIĆ , TYM BARDZIEJ ŻE MACIE PO 15 LAT (O ILE TO WIEK FAKTYCZNY, ALE CHYBA TAK..)
NIE MAM ZAMIARU JUŻ TŁUMACZYĆ , TO WASZA SPRAWA ...WY NIE PODALIŚCIE MI ŻADNYCH ALE TO ŻADNYCH ARGUMENTÓW TYLKO WASZE PRZEKONANIA
PO CO MI GOŚCIU PITOLISZ O DYSTANSOWANIU JAK NIE W TYM RZECZ...PO CO PITOLISZ O WYKRESACH Z HAMOWNI JAK MÓWIMY O ŻYWOTNOŚCI UKŁADU- JESTEŚ NIEDOROZWINIĘTY??
JA JUŻ KOŃCZĘ , BO TO NIE MA SENSU
a co do mojej wiedzy to nie jestem inżynierem, aczkolwiek inżyniera też byście nie posłuchali bo przecież przyznałby mi rację...
Wy jesteście najprawdopodobniej samoukami , bo mając 15 lat to tylko na lekcjach fizyki mozna było coś usłyszeć o silnikach 2t i 4t - ogólne informacje
ja skończyłem szkołę samochodową - technikum , pracowałem przy autach i motocyklach - i dlatego mogę powiedziec że coś wiem, robiłem takie i takie silniki 2t 4 kible , stare motocykle motocykle 4 rzędowe i doskonale orientuję się w tych hasłach które rzucacie a nie macie do końca o nich pojęcia...
teraz na serio koniec, bez odbioru i już do mnie nie piszcie ...tym bardziej jak macie z dupy argumenty niczym nie poparte
A jeszcze jedno - TU MACIE WSZYSTKO O CZYM WSPOMNIAŁEM CZARNO NA BIAŁYM PRZECZYTAJCIE "EKSPLOATACJA" I "SMAROWANIE" GŁĄBY JEDNE )
http://www.przecinak.republika.pl/dwusuw.htm