Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: motorynka M2 z 1980 roku przejsciowka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam posiafscxy rometow.
Mam pytanie odnosnie silnika w motorynce M2 z 1980 roku,gdyz mam 2 silniki i w jednym stopka zmiany biegow jest na drobnym frezie jak od wsk a drugi silnik na gruby frez i stopke podobna do stopki hamulca taka blacha...
Ktora jest oryginalnie w M2 z tego roku?
A oba silniki sa 023 i maja numery przy gazniku.
Pozdrawiam
Numer powinieneś mieć przy kolanku to raz. Wspominałem że silnik od Stelli jest inny i sam to potwierdziłeś a teraz pytasz? Gruby frez mają silniki 023 ze Stelli właśnie i przez to nóżkę zmiany biegów też. Numeracja jest inna, inne pokrywy itp. Chyba, że masz po prostu założony inny automat zmiany biegów.
(30-12-2017 09:49:06)Tomasz-pr110 napisał(a): [ -> ]Numer powinieneś mieć przy kolanku to raz. Wspominałem że silnik od Stelli jest inny i sam to potwierdziłeś a teraz pytasz? Gruby frez mają silniki 023 ze Stelli właśnie i przez to nóżkę zmiany biegów też. Numeracja jest inna, inne pokrywy itp. Chyba, że masz po prostu założony inny automat zmiany biegów.

Bzdura, były i numery przy gaźniku. Oraz niekoniecznie nie było grubych frezów.
gruby frez wystepowal w motorynkach 301. Fabrycznie w zadnym innym modelu on nie wystepowal.
https://www.youtube.com/watch?v=EvmgvZVK_Hc

Jeżeli rzeczywiście jest fabrycznie nowy to znaczy, że występowały.
Mowie o motorynkach.
Jak wszystkie instrukcje obslugi w pdf widzialem na necie to mialy drobny frez a ja mam dwa silniki i niby oryginalny silnik co byl w mojej m2 mial gruby frez a kupilem drugi i ma drobny....oba silniki maja numer przy gazniku....
Temat rzeka.....
Nie temat rzeka. Gruby frez byl w 301 i ogarach 205. Ostatnie lata produkcji.
To czyli z drobnym frezem musxe miec i fajnie, dzieki za pomoc
Przekierowanie