29-10-2017, 15:55:03
Witam
Wątek pewnie często poruszany, aczkolwiek większość z nich dotyczy silnika 023 lub 019..
Osobiście mam zamiar wstawić cylinder od simsona s51 , a dlaczego mam zamiar to robić w silniku 2 biegowym? - już tłumaczę.
Moim celem jest zwiększenie mocy/momentu obr. tak, abym mógł wstawić przełożenia które pozwolą mi jeździć z prędkością stałą przekraczającą 50, a może nawet 60 km/h i nie tracąc na przyspieszeniu - wiadomo na seryjnym silniku wstawienie mniejszej zębatki na tył skutkuje totalnym "zamuleniem"
Moje pytanie brzmi - czy oprócz zmiany otworów na szpilki, oraz roztaczania karterów będę musiał zwiększać kanały i nadlepiać je poxyliną czy napawywać aluminium ?
Jaki wał zastosować - z pełniejszymi przeciwwagami czy ten lżejszy który wygląda jak oryginał ? który będzie lepszy? czy pełniejszy wał znacząco zmienia charakterystykę?
Jakby coś nie halo z moim postem to proszę o przekierowanie (jestem tu nowy)
Pozdrawiam
Wątek pewnie często poruszany, aczkolwiek większość z nich dotyczy silnika 023 lub 019..
Osobiście mam zamiar wstawić cylinder od simsona s51 , a dlaczego mam zamiar to robić w silniku 2 biegowym? - już tłumaczę.
Moim celem jest zwiększenie mocy/momentu obr. tak, abym mógł wstawić przełożenia które pozwolą mi jeździć z prędkością stałą przekraczającą 50, a może nawet 60 km/h i nie tracąc na przyspieszeniu - wiadomo na seryjnym silniku wstawienie mniejszej zębatki na tył skutkuje totalnym "zamuleniem"
Moje pytanie brzmi - czy oprócz zmiany otworów na szpilki, oraz roztaczania karterów będę musiał zwiększać kanały i nadlepiać je poxyliną czy napawywać aluminium ?
Jaki wał zastosować - z pełniejszymi przeciwwagami czy ten lżejszy który wygląda jak oryginał ? który będzie lepszy? czy pełniejszy wał znacząco zmienia charakterystykę?
Jakby coś nie halo z moim postem to proszę o przekierowanie (jestem tu nowy)
Pozdrawiam