Podniósł się Vmax? wyżej się kręci?
Znacznie wyżej.
Co prawda przed 50/4 wprowadzałem przeróbki, przez które wkręcała się ciut wyżej, ale teraz żaden Romet w mojej okolicy nie ma do mnie startu
Kiedyś 45 było szczytem szczytów, a teraz 55 bez większych problemów, nawet pod górkę. Przełożenia Z13/25. Ale staram się tak nie jeździć, takie obroty są niezdrowe dla niedotartego silnika
Cały czas mowa o oryginalnym gaźniku. Ale już mnie zaczyna poważnie wnerwiać. Gaźnik pojechał klasyką: "ja mu w gaz, a on mi zgasł"
Jutro zakładam dellorto lub k60b. Chociaż zaraz ktoś się odezwie, że dellorto naj naj naj
Co ciekawe, po 20 km gładź wygląda już prawie jak lusterko, jodełki już prawie nie widać. Olej - Orlen 2T Semi - 1:22.
Pozdrawiam, Rafał
Ja do swojego komarka zarzuce może 55/4/3 + spawak i gaźnik 21mm i ciekawe jak będzie się zbierał. Nie spodziewałem się, że przez 50/4 na oryginalnym gaźniku motorynka wyciśnie 55km/h naprawdę szacun.
Prawie oryginalny, dysza 70
Szacun dla Lagoona, przecież to on przerobił cylinder
Może to też dlatego, że razem z motorynką ważę 90 kg
Możesz napisać coś więcej o tym Lead i wrzucić zdjęcie? Kolega ma i chce opylić.
Ok
Honda NH80 (Lead) 1983 r.
poj. 79,8cm3
moc maksymalna - 6,5 KM @ 6500
moment obrotowy - 8Nm @ 5000
maks. obroty - 8500
cylinder - 4 kanały płuczące, 1 wydechowy, membrana do komory korbowej.
gaźnik KeiHin 15mm
vmax - 2 osoby 65-67 1 osoba 70-72km/h
http://www.motorscooterguide.net/Honda/A...ero80.html
Ciekawostka - pasek napędowy pasuje od Yamahy Aerox - jest ciut za szeroki, polecam kupić wersję 16mm. Jak się lekko zużyje skuter dostaje niezłego kopa
Skoro wszędzie, nawet w modelu jak byk widnieje "80", to jakim cudem jest to zarejestrowane na motorower? Znaczy, wiem, że nie takie wałki przechodziły, ale chyba nie było wersji 50ccm tych skuterów, coby można było mówić o ewentualnych "częściach 50ccm" ?
A nie brało się to stąd, że sprzęty sprowadzane choćby z DE miały w papierach że są motorowerami, bo tam przy tej pojemności faktycznie tak było? A skoro tak w papierach stoi to urzędnik może przyklepać, przy odrobinie dobrej woli
Tak było.
Spotkał ktoś się z takim problemem:
Gaźnik GM12F1, dysza 0,55
manetka puszczona, wolne obroty - wszystko ok
1/2 manetki - obroty spadają, silnik robi "buuuu" i gaśnie
3/4 - 1 manetki - wszystko ok
???
Pytanie drugie. Stanie się coś złego (przy moim zestawie) , jeśli do skrzyni zaleję silnikowy 10W40 (półsyntetyk) ?
Castrol Magnatec 10W40
Mam tego oleju ze 3 litry i tak sobie stoi na warsztacie
Pozdrawiam, Rafał
(02-11-2017 13:34:23)seler1500 napisał(a): [ -> ]Ok
Honda NH80 (Lead) 1983 r.
poj. 79,8cm3
moc maksymalna - 6,5 KM @ 6500
moment obrotowy - 8Nm @ 5000
maks. obroty - 8500
cylinder - 4 kanały płuczące, 1 wydechowy, membrana do komory korbowej.
gaźnik KeiHin 15mm
vmax - 2 osoby 65-67 1 osoba 70-72km/h
http://www.motorscooterguide.net/Honda/A...ero80.html
Ciekawostka - pasek napędowy pasuje od Yamahy Aerox - jest ciut za szeroki, polecam kupić wersję 16mm. Jak się lekko zużyje skuter dostaje niezłego kopa
Dzięki i przepraszam za off'a.
Jeszcze zapytam jak długo tym jeździsz i jak jest z awaryjnością.
Powiem szczerze, że z wyglądu to nie bardzo mi się podoba, ale z drugiej strony to taki styl lat '80.
Pw.
Gaźnik wyregulowany, już jest ok
Dzisiaj filmik z jazdy.
Podziwiam że chce ci się w tym babrać, ja to bym od charta założył i spokój
.