Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Motorynka swap 110 cm3 i inne usprawnienia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Miało być tak ładnie, pięknie :F
Silnik z motorynki jest na sprzedaż, jutro wleci na olx.
Jest 100 % sprawny, dorzucam łańcuch wzmocniony z simsona, moduł zapłonowy i transformator, mogę dorzucić też schemat instalacji.
Dorzucę też kilka nowych gratów do 023, wszystko będzie w ogłoszeniu.
Gaźnik GM14F1.
A na razie przygotowuję się do swapa na 139fmb, ale nie będzie to zwykłe 139fmb.
Na początek założę 80cc, ale kupię drugie kartery i będę powoli rzeźbić, mam w planach powielić pewien projekt - uszczelniona komora korbowa, dorobione płuki - tak, dwusuw z karterów chinola. Co mnie przekonuje? Pancerna skrzynia, podobnie sprzęgło i zapłon. Silnik robią naprawdę spore przebiegi, więc w moim upalaczu powinien dać radę.
To będzie silnik 4t?
Na razie tak, kupuję też drugą parę karterów i z nich zrobię dwusuwa.

Sporo osób może być zawiedzionych, ale jednak dwa biegi do upalania na żwirowni to za mało, a nie chcę zakatować silnika po takim nakładzie pracy. Myślę, że znajdzie się ktoś, kto zrobi z niego użytek.
jak będzie fajna cena to może kupie
No nie wiem czy będzie fajna, w silnik władowałem ponad 1000, więc te 500 to minimum.
Szkoda trochę zepsuć tak motorynkę Sad z tym silnikiem jest taka fajna i jest dowodem że dezamet wcale nie jest taki zły jak się wydaje.
No tak, ale szkoda go zakatować na żwirowni :F
A projekt dwysuwowego fmb też będzie ciekawy.
Ale chinol w motoryni to tak kiepsko z resztą fmb to nawet nie silnik.
Ale ma pancerną skrzynię i nie ma wieloklinów :F
chce zobaczyć tego twojego 3 takta *-* ( bez kappy )
Panie, na razie leci 4t, a w międzyczasie będę rzeźbić dwusuwa.
ale myślisz nad symetrykiem czy z bezpośrednim napełnianiem ?
Rafał i tak Cię podziwiam, bo większość osób co 'tjuninguje' dezameta (tutaj głównie chodzi mi o 023 itp) tylko dają cylinder+tłok 60ccm i na tym kończą i po jakimś czasie znudzą się dezamtem i sprzedają romety albo zmieniają w nich silniki. Tutaj naprawdę ten silnik był mocno z tuningowany, i jak widać dawał sobie radę. Czyli stereotyp że dezamet to najgorszy silnik do tuningowania właśnie został przez ciebie Rafale rozdu***ny na drobne kawałki Big Grin.
Ładuj chiniola, te silniki są naprawdę nie do zajechania (miałem w ulepie) a jak tuningujesz to od razu włóż tam 125cc albo te maksymalne 140 czy tam 170.
No fakt faktem, że mocy nie brakuje, daje radę utrzymać tempo dwusuwowych kibli, a czterosuwy miażdży. Mimo, że nie wszystkie planowane przeróbki weszły w życie. W dłuższych trasach daje radę, ale wyraźnie widać wtedy mankamenty tego silnika, jak na przykład tylko dwa biegi.

Wiem, że nie do zajechania, pakuję najpierw 72 a później 70... ...w dwusuwie Big Grin
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Przekierowanie