Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2350 gruz do odratowania by Skrzat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam. W 2016 zakupiłem Komara 2350 prawdopodobnie z 78. Na jednej z opon był ten rok. Są to tylko moje przypuszczenia, więc cieżko tak naprawdę stwierdzić.
Stan słaby. Błotniki gdzieniegdzie pogięte troche przerdzewiałe, popękane na końcach itp. Wytłoczenie na przednim wahaczu przygięte i przetarte przez sprężynę. Przednie koło przekoszone, jak i tylny wahacz.
Problem z biegami, nie odbijający kopniak.
Braki na pierwszy rzut oka:
Stopki, osłona łańcucha, osłony gaźnika, prawy plastikowy schowek, można powiedzieć że szkoło lampy tylnej(pęknięte).
Na pierwszy rzut oka tyle.
[attachment=16041]
[attachment=16042]
[attachment=16043]
Ładny komarek. Masz dokumenty do niego? Planujesz gruntowną renowacje?
Komar niestety bez dokumentów. Gruntowną można powiedzieć że tak. Nie koniecznie jednak trzymać kanonu stuprocentowej oryginalności względem części czy koloru.

Piasty w nie najlepszym stanie.
[attachment=16066]
Rozplecione i wypolerowane.
[attachment=16067]
[attachment=16068]
Dekle przetarte do szkiełka.
[attachment=16088]
Koła zaplecione, opony założone.
[attachment=16089]
Polerka amorów
[attachment=16090][attachment=16091][attachment=16092]
Silnik rozebrany.
[attachment=16122]
Zrobiony mały serwis i złożony.
[attachment=16123]
Haha ale zbieg okoliczności Big Grin Mój Komar też ma podobny "zgniło zielony" kolor, oczywiście malowany przez kogoś, a pod nim niebieski :F
Pokaż zdjęcie ogranicznika stopki centralnej, wydaje się, ze jest odgięty na zewnątrz.
Chyba też odwrotnie przyspawałeś mocowanie podnóżków kierowcy.
Nie zdjąłeś osłonek bieżni na łożyskach? Ojj


Wypolerowałeś dolną, stalową część amortyzatora? (tylny) Big Grin
- Joozku ogranicznik na ramie jest ok, za to stopka centralna
zdemontowana od ogara 205 była przez kogoś wczesniej smarkana i troche skrzywiona.

- Rafku chodzi o te blaszki boczne na łożyskach wału?
To się zdejmuje?
Odnośnie amorów można powiedzieć że obczyściłem z nalotu rdzawego i
wygładziłem papierem pod malowanie.
Zahaczyłem przy polerce ta częśc dlatego można odnieść takie wrażenie.

A teraz relacja z tłumików i kolanek.
MOŻNA TYLKO WZDYCHAĆ....
[attachment=16188][attachment=16189][attachment=16190]

Tłumik i nakrętki zamiennik vs. oryginał
[attachment=16191][attachment=16192]
(15-11-2017 01:18:59)Skrzat napisał(a): [ -> ]- Rafku chodzi o te blaszki boczne na łożyskach wału?
To się zdejmuje?

Tak, to się zdejmuje, bo łożyska smarowane są mieszanką :F

Lepiej pan je zdejmij, bo szybko zajedziesz te łożyska Smile
Przecież na zdjęciu z rozebranym silnikiem jest 023 a nie s38 to co się martwicie o łożyska Big Grin
(25-10-2017 23:38:21)Skrzat napisał(a): [ -> ]Komar niestety bez dokumentów. Gruntowną można powiedzieć że tak. Nie koniecznie jednak trzymać kanonu stuprocentowej oryginalności względem części czy koloru.

Piasty w nie najlepszym stanie.

Rozplecione i wypolerowane.
piasty przerobiłeś na łożyska zamkniete?
kupiłeś obrecze z allegro? pasuje ta nakretka zamiennik na rure wydechową?
Tak w piastach są teraz zamknięte.
Obręcze, szprychy i nyple na kupiłem na gmoto.
Koszt +- 150zł.
Nakrętka nie jest w tym wszystkim największym problemem,
ale lepiej dać starą przy cylindrze.
Wystarczy spojrzeć wyżej.
Kupiłem na allegro zestaw tłumik kolanko 2 nakrętki i 2 miedziane uszczelki.
Ogólnie TRAGEDIAAAA....
Wszystko chińskie. Nic do siebie nie pasuje. Szkoda czasu i kasy na ten badziew z allegro.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie