Ja miałem ds piston i było git.
Piłowałem tylko zamek.
Też miałem DS piston i też miałem taką sytuację jak z tym Pałer Specem.
No to nic innego jak pilnik w dłoń i piłować.
Jak już to papier ścierny, aby pierścień równo stoczyć.
U mnie wystarczyło lekko dotknąć szlifierki i siedziało git
Toczysz czy szlifujesz?
Bo to różnica, do toczenia używamy tokarki i noża
Odgruzuję, bo przyszedł dzisiaj zmodyfikowany cylinder i głowica do Charta.
Stopień sprężania docelowo 9,5-10:1
Uszczelnienie za pomocą oringu zamiast uszczelki, oraz zatoczenie w cylindrze, aby siedziało prosto + "ustawiło" stopień sprężania.
Przypomnę tylko, że poza stopniem sprężania, ważny jest też squish band.
Ktoś tu literaturę Bella czytał, ładnie zrobiona głowica
Nie zastanawiałeś się nad oringiem z kauczuka fluorowego (viton) zamiast NBR? Trzymają do 200 stopni, odporne na benzynę. Chyba, że NBR starcza, to łokej. Głowica u Wojtali robiona?
Wszystko Wojtala przygotował, także myślę że i oring jest odpowiedni. Ogółem, szacun dla Patryka, bo zadbał nawet o ścianki tłoka, które w oryginalne są inaczej zrobione jak w Simsonie.
Jak ktoś potrzebuję to mam Two-Stroke tuners Handbook na kompie. Chętnie się podzielę.
damian94 ile dałeś za samą przeróbkę głowicy?
Sumarycznie 110zł kosztowało bo poza obróbką głowicy, trzeba jeszcze zrobić było zatoczenie w cylindrze. Sama modyfikacja z oringiem 80zł. Bez oringu 60zł. Takie ceny podał mi Patryk jak pytałem na fejsie.
No to lajt, była nadspawana i zatoczona czy jak?