Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Remont silnika 3 biegowy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam tak jak w temacie poszukuję osoby która zna się bdb na silniku od rometa 3 biegowego 50 t1. Mianowicie, bede chcial zrobic remont kapitalny silnika tzw wymiana uszczelek, lozysk, nowe simeringi itp i wszytko inne co potrzebne, naprawa skrzyni biegow (wyskakuje dwójka) , ustawienie idealnie zaplonu, gaznika itp, silnik kompletny wysle do osoby ktora sie zna na tym bdb i zrobila by to w normalnej cenie plus koszty czesci Wink Prosze o napisanie posta kto by sie podjął tego a oferte cenowa za sama robocizne i czas realizacji na PW. Pozdrawiam.
Mogę się podjąć. czas realizacji ze 2-3 tygodnie, ale mam narzędzia i postaram się to zrobic dokładnie. Cena będzie zależała od ilości znalezionych niefabrycznych patentów, typu przerobione magneto pod inny sciagacz bo gwint się zerwał itp.
(25-09-2017 23:58:35)charper napisał(a): [ -> ]Mogę się podjąć. czas realizacji ze 2-3 tygodnie, ale mam narzędzia i postaram się to zrobic dokładnie. Cena będzie zależała od ilości znalezionych niefabrycznych patentów, typu przerobione magneto pod inny sciagacz bo gwint się zerwał itp.


akurat tutaj mam go od wujka (pierwszy właściciel od nowości) i nie widać by coś było przerabiane itp w silniku i tak też mi mówił, chodził ładnie cały czas, został wyjęty do piaskowania ramy i odnowy
Gdyby nie wyjazd od 1-21 października to bym się podjął. Chyba że nie zależy ci na czasie. Posiadam narzędzia takie jak ściągacz do połówek, ściągacz magneta, czujnik zegarowy, duże zaplecze narzędziowe jak i możliwości toczenia.
ceny jakie Panowie ? znacie sie bdb na tym ? Bo jak juz cos robic to dobrze i z najlepszymi jakie to mozliwe czesciami.Pozdrawiam
mysle ze 100zl za rozebranie i wykonanie tych wszystkich czynności jest ok, natomiast nie doradzę co do części bo dezametami innymi niż chart jezdzilem już dawno i polegałem z częściami na zapasach po dziadku. generalnie lepiej jakbys części dostarczyl sam, bo do trzybiegowego to mogę nie mieć elementow skrzyni biegow. sprzeglo, sruby i podkładki czy inna drobnica to jest. uszczelki dorabiam bo tego co jest w sprzedaży to nie uznaje. gdyby cos było do wyminy w prądnicy to tez lepiej zebys dostarczyl.
co do jakości to możesz wierzyc lub nie, ale mam charta którym zrobiłem z 7-8 tysięcy kilometrow i byłoby tego dużo więcej gdybym nie zaczal cudować z pradnica 12V. miałem z tym mase problemów, które dopiero w tym miesiąc u mogę powiedzieć ze mam ogarnięte. w silniku wymieniłem wał, tarcze sprzeglowe, simmeringi, cylinder, tlok, pierścienie. mechanicznie jest bardzo dobrze z nim.
Przekierowanie