Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: pytanie shl
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witka z góry przepraszam jak zły dział. Ale mianowicie mam pytanie: czy zapłon z wski 125 i sprzęgło z wski 175 lub 125 pasuje do silnika od shl 175?
Zapłon z WSK 125 pasuje, co do sprzęgła to nie pamiętam ale chyba nie bo wały mają inne czopy sprzęgłowe.
Już nie będę zaśmiecał, ale pękł mi jeden karter w shl. Sytuacja wygląda tak że silnik (model s06) jest z jednego kawałka (oprócz góry) i mam problem ponieważ tego pękniętego karteru nie da się już naprawić (jest skrzywiony) ale mam taki karter od silnika s34. Pytanie brzmi czy te katery różnią się czymś w budowie ? Chcę założyć lewy od s06 a prawy od s34 skrzynię się wyosiuje na frezarce cnc i innych tego typu maszynach. Da radę zrobić taki przekręt?
Już takie zabiegi przeprowadzałem, Zawsze łatwiej to zrobić niż prostować i spawać stary karter.
facepalm Ale po co się udzielasz nie pytany ?

Chodzę do szkoły gdzie jest taki sprzęt, i po prostu są takie możliwości zostaje po godzinach i robię takie rzeczy jak szlify cylindrów, regeneracja wałów i osiowanie skrzyni biegów czy po prostu można coś splanować. Robiłem coś już takiego. Na frezarce cnc planuje się powierzchnię a potem nowych tulejkach robi się otwory które są roztaczane. Z wałem nie wiele się ugra ale zawsze można gniazda łożysk na nowo wsadzić uprzednio rozwiercając stare.
Brzmi łatwo ale w praktyce wychodzi tak ze mega ciężko
Ale co cie interesuje co ja zrobię z tą shlką? Po co się czepiasz jak jak na razie nic ciekawego nie napisałeś? Szlify robię na wytaczarce do cylindrów i co pewnie powiesz że źle Big Grin szkoda mi cie na prawdę już słuchać. Uprzedzę pytanie że pewnie coś nie halo bo robię je tylko do rometów - po prosu takiej średnicy dysponuje głowicą do wytaczania.


Jeszcze jakieś problemy?
Przekierowanie