11-09-2017, 22:16:55
Witam!
Planuję nieco zwiększyć moc fabrycznego silnika 023.
Silnik siedzi w ramie motorynki.
Mam pytanie do znawców tego silniczka - czy wymienione niżej modyfikacje przyniosą jakikolwiek efekt?
- Podniesienie okna wydechowego do 31 mm od górnej krawędzi tulei,
- Podniesienie kanałów płuczących do 36 mm od górnej krawędzi tulei,
- Zgranie kanałów płuczących z karterami, wyrównanie ewentualnych niedoskonałości,
- Oraz efekt mojej radosnej twórczości, czyli gaźnik "GM15F" z dyszą główną 0,55 mm.
Dodam, że silnik niedawno przeszedł remont generalny, tzn. nowe łożyska FAG z luzem C3, tłok i cylinder nominalny ZMD, pierścienie nominalne współczesne, tarcze sprzęgłowe, skrzynia złożona na częściach ZMD oraz w.w. "tajwański" wypełniony wał, który po 1200 km nie wykazuje oznak zużycia.
Pozdrawiam, Rafał
Planuję nieco zwiększyć moc fabrycznego silnika 023.
Silnik siedzi w ramie motorynki.
Mam pytanie do znawców tego silniczka - czy wymienione niżej modyfikacje przyniosą jakikolwiek efekt?
- Podniesienie okna wydechowego do 31 mm od górnej krawędzi tulei,
- Podniesienie kanałów płuczących do 36 mm od górnej krawędzi tulei,
- Zgranie kanałów płuczących z karterami, wyrównanie ewentualnych niedoskonałości,
- Oraz efekt mojej radosnej twórczości, czyli gaźnik "GM15F" z dyszą główną 0,55 mm.
Dodam, że silnik niedawno przeszedł remont generalny, tzn. nowe łożyska FAG z luzem C3, tłok i cylinder nominalny ZMD, pierścienie nominalne współczesne, tarcze sprzęgłowe, skrzynia złożona na częściach ZMD oraz w.w. "tajwański" wypełniony wał, który po 1200 km nie wykazuje oznak zużycia.
Pozdrawiam, Rafał