27-04-2018, 23:19:50
29-04-2018, 13:58:47
02-05-2018, 13:58:11
Ta WSK to był błąd, zmarnowany czas i pieniądze o nerwach nie wspominając.
Nie da sie tym jechac biegi raz są raz nie ma, jedynka szarpie albo wgl jej nie ma, raz nie ma siły jechać a raz wchodzi na obroty jak posrana, nie życze nikomu żeby wpadł w takie gówno jak ja. Jeśli ktoś śledził temat to przepraszam ale to już chyba koniec.
Nie da sie tym jechac biegi raz są raz nie ma, jedynka szarpie albo wgl jej nie ma, raz nie ma siły jechać a raz wchodzi na obroty jak posrana, nie życze nikomu żeby wpadł w takie gówno jak ja. Jeśli ktoś śledził temat to przepraszam ale to już chyba koniec.
02-05-2018, 17:59:18
Szkoda, że tak to się potoczyło, bo naprawdę fajnie się zapowiadało :/
Będziesz ją sprzedawał?
Będziesz ją sprzedawał?
02-05-2018, 19:58:54
Chyba nie mam innego wyjscia, na złom troche szkoda oddac a moze ją ktoś weźmie i sobie ją zrobi.
02-05-2018, 20:02:41
Ile byś chciał za tą Wsk?
03-05-2018, 21:11:00
No właśnie, szkoda że mam tak daleko do Ciebie, bo sam kompletuję B1 i potrzebowałbym niektórych twoich części :/
06-05-2018, 19:51:44
Dobree za wcześnie się poddałem, kupie jakiś lepszy gaźnik bo ten ewidentnie jest zejbany a co do biegów to cóż... rozbiorę i zobaczę jeszcze raz bo tryby wyglądały zdrowo i biegi normalnie da się wrzucić podejrzewam że automat nie trzyma?
Tyle udało się zrobić, wolnych niestety nie idzie wyregulować
https://youtu.be/bpdIto6CkCg
Tyle udało się zrobić, wolnych niestety nie idzie wyregulować
https://youtu.be/bpdIto6CkCg
06-05-2018, 20:01:16
Faktycznie ten gaźnik raczej nadaje się tylko do rzutów na odległość Nie kupuj współczesnych zamienników bo wyrzucisz tylko kasę w błoto - albo oryginały albo zamiennik Dellorto PHBG 21mm - poszukaj i poczytaj...
06-05-2018, 20:21:08
Jak masz takie problemy to znaczy, że kiepski z ciebie majster . Po pierwsze wywal tą partyzantkę przy zapłonie, stary na starych częściach będzie chodził idealnie. Gaźnik też stary ale dobrze złożony będzie chodził (i wywal ten filtr). Skrzynie poskładaj na nowo (tam był z tego co pamiętam taki tryb który jak odwrotnie się założyło to działy się cuda) i będzie super motocykl . A i nie kupuj nowych części typu klamki itp.
06-05-2018, 21:42:43
06-05-2018, 22:05:58
Jak oryginalnie tam siedział to będzie ok , jeszcze spróbował bym założyć króciec. Wężyk chyba się przygiął wypadało by poprawić, a i dokręć tą nakrętkę przy obsadzie linki ale to drobiazg.
Wiek nie ma nic do rzeczy, też mam 16 lat i naprawiam motory , ciągniki a nawet kombajn.
Taka wsk to prosty sprzęt, jak nie masz pojęcia to kup oryginalną książkę, przestudiuj i się nauczysz .
Jak sam tego nie rozbierzesz to nie zrozumiesz i się nie nauczysz.
Wiek nie ma nic do rzeczy, też mam 16 lat i naprawiam motory , ciągniki a nawet kombajn.
Taka wsk to prosty sprzęt, jak nie masz pojęcia to kup oryginalną książkę, przestudiuj i się nauczysz .
Jak sam tego nie rozbierzesz to nie zrozumiesz i się nie nauczysz.
06-05-2018, 22:33:41
Co do biegów , tryby mogą wyglądać zdrowo (tak jak piszesz), ale jak się dobrze nie poskłada i nie zdystansuje skrzyni mogą się dziać takie cuda jak u cb (wałek pośredni wraz z głównym latają na boki wtedy tryby nie wchodzą w swoje miejsca i biegi mogą wylatywać lub może ich nie być , w wskach jest tak że niby tryby i wałki są dobre - powinny chodzić , ale jak się tak przyjrzysz dokładnie to zauważysz co i gdzie jest w nich zyebane
07-06-2018, 23:33:47
Egzaminy do szkoły średniej zdane pora zająć się wsk.
Rowek na klin powinien być centralnie na dole gdy tłok jest w GMP?
Rowek na klin powinien być centralnie na dole gdy tłok jest w GMP?
07-06-2018, 23:37:17
Tak centralnie na dole , a co tam z cewką , kombinowałeś coś ?