Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Widzę lampę na przodzie od 60-siątki żeś zaje*ał
(23-12-2017 23:32:29)Simpepsi97 napisał(a): [ -> ]Widzę lampę na przodzie od 60-siątki żeś zaje*ał
No paniee teraz to jest prawdziwy Wiejski Sprzet Kaskaderski
Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka
Kolejny na ciągnikowej lampie,
ja w junaku mam z władymirca
.
Jak to ma być z tymi łożyskami w tylnym kole? Takie same jak w zabieraku? 6302?
Zależy jaki zabierak jeśli stary typ (kryty blachą) to 6202 , a jak nowszy to 6302 taki sam jak na całą piastę.
Ogólnie ciekawa sprawa z tą ramą bo ma otwory jak w b1 na blachy boczne.
Jak myślicie mogła mieć fabrycznie blachy B1-kowe (rocznik 67)?
Otwory pod blachy , do tego otwór na zamek kanapy który wprowadzono dopiero w B1 w 1966/7 roku
, być może było tak że ramy mielli już b1 i kończyli produkcję modelu 64
Widzę że tu znawcy wsk, to mam pytanie: skoro powinna mieć puszki (takie jak wfm) to gdzie i jak się je montuje?
Przecież 64 nie miała puszek... mowa jest o tych dużych blachach B1 tych z przetłoczeniami
Jeżeli chodzi Ci o te duże blachy osłaniające gaźnik i aku to były w modelu B/B1 - model 64 był bez nich, miał tylko te mniejsze trójkątne pod siedzeniem.
Zamówiłem nową cewkę zapłonową oczywiście nie obyło się bez problemów... Chińczycy nie byli by sobą gdyby nie zrobili czegoś źle i cewkę musiałem piłować pilnikiem bo ocierała o magneto
Chociaż tyle że iskra jest.
Było o krok od zapalenia niestety Przemuś musiał ukręcić gwint w głowicy
Ręce opadają
No tak ocierające obecnej produkcji cewki to norma niestety , z resztą z tymi nowymi cewkami to niezłe jaja
.
Ale widziałem filmik na youtubie jak chodzi także odpaliłeś ?
Nawet nie pierdła, może jak będzie głowica ok to odpali. A jak nie to nie wiem co zrobię
Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka
Ogółem to lepiej że ukręcił ci się ten gwint teraz a nie gdzieś w trasie
.
rafi555 no racja bo nie był już w najlepszej kondycji.
Dziś zająłem się gaźniczkiem. Wygotowany w occie, przepłukany, wysuszony i złożony na nowym zestawie naprawczym
Przy okazji wyszły ciekawe kwiatki...
Ktoś dorobił śrube od regulacji przepustnicy ze śruby o zwykłym gwincie
oraz profesjonalne zabezpieczenie iglicy
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13