Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Marzenia sie spełniają... tylko powoli. WSK 125
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Niestety nie podejdą.
Ruszamy dalej z tematem. Przyszło trochu części m.in.
- śruby imbus do silnika
- podkładka dystansowa trybu zdawczego
- tłumik z kolankiem
- klamki sprzęgła i hamulca oraz linki
- opony, dętki, fartuchy
- ośki kół i stopki centralnej
- inne mniejsze elementy



I teraz sprawa taka że ośki nie chcą wejść w łożyska, trzeba użyć dużo siły żeby minimalnie weszły. Czemuu?? Winne są łożyska czy ośki jakieś niedorobione? Mowa oczywiście o osiach kół
Winne sa oski, chyba ze kupiles jakies inne lozyska. Ja juz raz kupilem os w sklepie, pozniej musialem odwiedzic tokarza, ktory uznal ze strach zakladac os z takiego materialu. Ostatecznie dorobil mi nowa os z lepszeego materialu i zaplacilem mniej niz w sklepie, a jakosc i pasowanie to niebo a ziemia.
Made in china tak ma, że nic nie pasuje i jest tandetne.
A te modele nie powinny mieć stalowych klamek?
spsport2000 kolejny raz się o tym przekonałem NIESTETY k*wa Sad

rafi555 powinny, ale szczerze powiedziawszy poszedłem na łatwiznę i zamówiłem już kiere od B3 wiec i takie klamki
4 strony tematu a w sumie nic konkretnego sie nie dzieje sie

Jak duży luz boczny jest dopuszczalny na korbie? Korba w jednym miejscy na taki luz że ociera o przeciwwagę heh...
Jak korba ociera o przeciwwagę to wał raczej do regeneracji
(07-11-2017 22:05:26)Majerano napisał(a): [ -> ]spsport2000 kolejny raz się o tym przekonałem NIESTETY k*wa Sad

rafi555 powinny, ale szczerze powiedziawszy poszedłem na łatwiznę i zamówiłem już kiere od B3 wiec i takie klamki

Nie chciałbym być upierdliwym zrzędą ale moim zdaniem powinieneś mieć kierę ze spawanymi półokrągłymi mocowaniami klamek - od B3 ma zupełnie inny kształt i klamki i wg mnie psuje wygląd motóra...
(19-11-2017 11:04:59)Kosa78 napisał(a): [ -> ]Nie chciałbym być upierdliwym zrzędą ale moim zdaniem powinieneś mieć kierę ze spawanymi półokrągłymi mocowaniami klamek - od B3 ma zupełnie inny kształt i klamki i wg mnie psuje wygląd motóra...

Tylko weź znajdź jakąś w fajnym stanie za normalną cenę Confused A ta kosztowała 30 zeta i żal było nie brać a jest naprawdę w fajnym stanie

A ja aktualnie mam plan taki:
- skompletować byle by jeździła, następnie
- dokupić resztę brakujących elementów: kiere, błotniki, osłony, blachy itp.
- renowacja
- rejestracja na żółte blachy

Ale mam też plan B czyli
- skompletować byle jeździła
- cieszyć się jazdą po bezdrożach a kupić coś starszego w miarę oryginalnym stanie.

Tak wiec tak, motorek powoli staje na koła. Może jeszcze w tym roku uda się na nim przejechać Big Grin



I wgl to wahacz wygląda na nie używany






Zaraz sie pewnie posypie fala hejtu alee co taam
Rejestracja na zabytek jest najgorszym, czym możesz zrobić. Taka WSK nie jest jakimś mega unikatem, by znaleźć egzemplarz zarejestrowany. Ostatnio widziałem na sprzedaż WFM zarejestrowaną za 3800 zł. Twoje kompletowanie wyniesie podobnie, a wiele rzeczy będzie z innej parafii. O potencjalnym ubezwłasnowolnieniu obywatela na skutek rejestracji na zabitek nie mówię. Najlepiej kupić jakiegoś trupa, ale zarejestrowanego i wtedy bawić się w odrestaurowywanie.
Nie zgodzę się z Tobą - Kosa kupiłem w stanie agonalnym i zarejestrowałem na zabytek, w tej chwili jestem w trakcie rejestracji odbudowanej Z2 - również na zabytek. W ciągu najbliższych 2 miesięcy Komara Sporta też zarejestruję na zabytek. Koszt białych kart i opinii rzeczoznawcy to w sumie 1500 zł na te trzy maszyny. Reszta opłat jest taka sama jak w przypadku rejestracji na białe blachy - przegląd techniczny dożywotni. Biorąc pod uwagę fakt, że do odbudowy podchodzę dosyć sumiennie wolę kupić moto do remontu za 2000 bez papierów niż za 4000 z papierami - w obu przypadkach będzie rozebrany do ostatniej śrubki i koszty poniesione na renowacje będą praktycznie identyczne. Przykładowo: za Kosa dałem chyba 900 zł, remont z rejestracją wyniósł około 6.000 - gdybym za tego Kosa z papierami zapłacił 3.000 na remont wydałbym tyle samo - rachunek jest prosty.
mozesz pochwalic sie nim swoim Kosem ? Smile
Chciałbym wrzucić aktualne zdjęcia ale na chwilę obecną Kos jest bez przedniego kołaSmile - nie podobał mi się jego stan i oddałem je do kompleksowej renowacji - jak będzie kompletny to chętnie wrzucę - myślę, że do końca roku fotki się pojawią.
W ramach zadośćuczynienia fotki Z2Smile
Jak wrzucasz takie duże fotki?
O boszzz jaka piękna ta WSK Heart
Ja fotki wrzucam na cubeupload.com a potem link wstawiam w [img] [/img]

Czy ten hamulec pasuje/jest od B1?
http://allegro.pl/wsk-beben-hamulca-przo...11384.html
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie