Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Marzenia sie spełniają... tylko powoli. WSK 125
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Moim zdaniem guma pierwsza od góry - "baryłka". Ostatnia jest raczej od B3, środkowa nie wiem...
A gdzie jest tulejka wałka pośredniego w prawym karterze ?
Środkową manetkę miałem w 64 z 1966r. miała już płytki zapłon i dzielony dekiel więc była z III kwartału 66 roku.Górne manetki miał kolega w 64 z 1965 roku, te starsze jak dla mnie są wygodniejsze.
Są jakieś różnice pomiędzy kołami dla 64 a B1?

To jest od czego? 64?



Hamulce będą pasować od B3?
Chyba tak - w WSK Z2 z 1961 mam piasty pięciożebrowe, wydaje mi się że w kolejnych modelach poczynając od B1 były już trzyżebrowe... Sprawdź jeszcze jaka to średnica bębna (były dwa rozmiary i może być problem z hamulcami) oraz koła- 18 czy 19 cali? Żebyś się nie zdziwił po kupnie oponSmile
W M06-64 są piasty takie same przód i tył czyli kola są wymienne, w przodzie otwory na zabierak są zaślepione deklem przykręconym na 3 śrubki, średnica 18'' piasta ma 4 żeberka.W B1 kola nie były już wymienne, poza tym nic ich bardzo nie różni.
Panyy lecim z malowaniem :F Ponoć ostatnio maty modne to i ja ide w tym kierunku. Lakierek będzie bez połysku koloru czerwonego. Dlaczego czerwonego? Bo szybszy. Oczywiście renomowanej firmy.



.











.




A tak serio to poczyszczę co pordzewiałe i pomaluje minią żeby do następnych wakacji rama i inne nie zgniła całkowicie Confused

Co do podkładek będę zamawiał:
- Podkładka pod kosz sprzęgłowy
- Podkładka dystansowa wałka kopnika
- Podkładka zabieraka sprzęgłowego
- Podkładka dystansowa trybu zdawczego

Czy jakąś podkładkę pominąłem jeszcze?
Masz szczęście, że doczytałem końcówkę posta bo już zacząłem mięsem rzucać że tak kobyłkę oszpeciszSmile
Są i już kółka Big Grin Co prawda jedno od B1 ale zawsze to coś Wink Przyszedł też gaźniczek za 25 ziko
Jakby ktoś miał do pozbycia się bębna od 64/Zetki, hamulce, zębatki i inne pierdoły do kół to może śmiało pisać na priv



Sorry za jakość zdj, słabe światło na strychu i wgl :F
Troche pierdół przyszło

Czym tak ładnie wyczyściłeś kartery? Akurat składam silnik od shl i nie wiem jak jak je odświeżyć bez szkiełkowania i piaskowania. A i pamiętaj o oringu w deklu, bo inaczej będzie ciekło.
Wełna stalowa + autosol do alu...
Kartery były myte mleczkiem do czyszczenia Clear czy Cif coś takiego, dobre też do chromów jak jest na nich nalot rdzy. Trzeba troche poszorować jakąś szczoteczką czy gąbką. Aa i trzeba potem dobrze spłukać bo może zostać biały nalot po tym mleczku. Tylko że jak jest dużo smaru, piachu itp to polecam wpierw go usunąć benzyną. O Oringach pamiętam tylko że otwór na wałek kopniaka jest tak zjechany że rowka na oring nie ma :F W sumie już by był silnik zpołowiony tylko że nie mam podkładek dystansowych ANI JEDNEJ... i nie wiem jeszcze ile, jakie i gdzie mają iść te podkładki Sad

Wysłane z mojego LG-D320 przy użyciu Tapatalka
Z podkładkami jest różnie (ilość, grubość), w przypadku twojego silnika raczej są potrzebne.
Szybkie pytanie
Czy amory od jednoramówki podejdą do 2-ramówki?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie