Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jaki gaźnik do Dezamet 023?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Tak jak w temacie. Gaźnik pomimo zestawu naprawczego, nadal przecieka i nie da się go wyregulować. Pomyślałem nad zakupem nowego chińskiego, ale nie jestem przekonany. Najbardziej to wolałbym przeszczepić mu gaźnik od Jawy mustang lub od jakiegoś Simsona. Słyszałem jeszcze o jakimś ruskim K60B, ale oryginałów jest mało, a za to dużo nowych chińskich nie wiadomo jakiej jakości. Jakby mógłby mi ktoś poradzić co wybrać to byłbym bardzo wdzięczny Wink
Zaden z nich. Tylko bing 14.
Od czego to gaźnik? Od WSK? Słyszałem, że jakiś od WSK strasznie zżera paliwo :C
Bing 14 jest od Charta
Ja polecam od siebie gaźniki z chińskich pilarek, kos, byle silnik w tym miał 50cc, są dobre.
Gaźnika z wsk 125 nie zamontujesz bez grubszych przeróbek bo on ma mocowanie na zacisk a romet na szpilki

pod gaźniki z Simsona trzeba rozwiercać króciec a jikov z jawy 50 to już w ogóle porażka, omijaj szerokim łukiem
Od Charta nie ma, ani oryginałów, ani chińczyków...są tylko jakieś za 200zł oryginały stan ,,idealny'' , a za 1/2 ceny rometa nie będę dawać. Tak czy siak nie chce mi się z tym już bawić i jak nie będzie innej opcji, to kupie chiński K60B wraz z potrzebną mi linką gazu. Niby mina, ale ten gaźnik jest polecany przez innych i przez mojego kolegę. Mówi, że oryginał ni wata nie da się wyregulować, a ten pobawił się 2 min i działa bez zarzutów,a nawet lepiej ponoć chodzi od tego GM12F Tongue . Jednak bardzo chętnie wysłucham pomysłu pana Odrestauratora... o ile zechciałby bardziej rozwinąć swoją poradę Tongue W sensie jakiś przykład gaźnika lub też czy trzeba coś przerabiać, dopasować, czy też dorabiać.
Kup nowy GM12, mam i mogę Ci polecić Smile
Właśnie mam ten cud techniki i od razu mogę go wy...wywalić. Chyba zdecyduje się na nowego K60B, szczególnie, że ponoć jest produkcji rosyjskiej. Przynajmniej tak mi odpisali, a reszta to ponoć już China, chociaż mi to nie przeszkadza, bo robią dobre rzeczy, tylko te ,,syfisate'' korporacje dają taki mały budżet na to wszystko, aby sobie dorobić. No nic, chciałbym się kogoś zapytać o pomoc, a nie chce zakładać nowego tematu. Odkręca mi się ciągle nakrętka od magneta. Nie można go dokręcić kluczem, bo tam nie wchodzi. Podkładka tam jest i teraz zastanawiam się czy nie zrobić podkładki zabezpieczającej jak na zębatce zdawczej
Klin jest na swoim miejscu, nie ścina go? powinna być nakrętka z gwintem drobnozwojowym pod klucz nasadowy 14, i do tego podkładka sprężysta i to powinno wystarczyć. A jak nie, to pewnie już miejsce pod magneto na wale wyrobione.
Niemożliwe że klucz nie wchodzi. Pewnie jakaś inna nakrętka jest, znajdź taką pod klucz 14 to wejdzie. Mocno dokręć i już.
Odradzam k60b. Albo zamontuj oryginalny albo tak jak mówiłem coś z pilarek, kos.. pełno tego na internecie, yt.
Nakrętka już taka była, zamówiłem nową, ale gwint miała za mały...Jednak problem już rozwiązałem. Wziąłem tą nakrętkę, wyszlifowałem, aby pasował pod klucz nasadowy 15 i wkręciłem na fulla. Dobrze trzyma i co najważniejsze już się nie odkręca. Pojawił się nowy problem. Padł nowy wianek na kole tylnym. Powiedziałem, że już wale to i niech tak będzie. Pojechałem z 5m i nie ma napędu. Patrze, łańcuch spadł z kiwającego się na boki koła. Musze od nowa go ściągać, dawać nowy wianek, regulować naciągać łańcuch i ogólnie się z tym pierdzielić Angry. Z gaźnikiem jest taki problem, że jak jest zimny to odpala z kopa przy zamkniętym zaworze, a jak już się rozgrzeje to nawet jak ma stały dostęp paliwa to muszę kopać parę razy albo w ogóle nie odpala i muszę czekać, aż się zrobi zimny. Doszedłem do wniosku, że ten gaźnik to cholerny syf i go zalewa. W sumie nawet po zestawie naprawczym to nadal się leje pod spodem trochę. Ciekawi mnie ta kosa, ale jak już mówiłem mam dość naprawiania tego złomu w kółko i dużżżżżżżżżo osób mówi, aby kupić ten K60B, ale nowy. Ale też wolałbym coś bardziej ,,nowoczesnego'' taki gaźnik może być od kosy? ( nie wiem jaką to ma dysze, gardziel czy jak to się zwie)Tongue

https://bau-tec.pl/pl/p/Gaznik-do-kosy-s...j-15mm/994
Ja zdecydowanie nie polecam k60b. silnik charta jest tej samej myśli technicznej co 023, tylko ze jest o wiele mocniejszy. miedzy innymi z uwagi wlasnie na binga. na gm12f czy k60b toto się zwyczajnie wlecze i glosno ryczy jak się trzyma za dużo gazu, ale jak to w zyciu bywa nawet glosniejsi ludzie są uważani za takich co mają rację.
o 16n1-11 napisze tyle ze silnik na ostatnim biegu jest w stanie wykrecic wyższe obroty i szybciej pojedzie, ale mocy przy ruszaniu to tez toto nie miało. No ale wyższe obroty w tym silniku ci nic nie dadzą bo ten silnik nie dysponuje taka moca żebys pod obciążeniem poczuł roznicę. poza tym masz tam platynki które po przekroczeniu pewnego progu już tak precyzyjnie tym zapłonem nie sterują.

No ale znając życie to i tak nikt nie założy binga do 023 bo za dużo przeróbek i za trudno jest posiedzieć z tydzień na ogłoszeniach i popytać. Lepiej jest zalozyc gaznik który pasuje ale jeździ jeszcze gorzej niż byłoby na sprawnym oryginale.
Kupiłem K60B, zobaczymy.Ja myślę, że będzie dobry bo jest ruskiej konstrukcji i rosyjskiego wykonania. A to co proste i porządne to tylko Rosjanie. Zresztą nie bez powodu chce tego K60B. Kolega ma właśnie rometa kadecika i popierdziela mu ładnie na tym K60B, na pewno lepiej niż na oryginale, chociaż mówił, że tamten też był dobry. Tydzień mam szukać jakiegoś gaźnika? I go jescze przerabiać? Już przerabianie piasty w kadecie wydaje się bardziej interesujące niż to. Człowieku, mówiłem już coś. Są po 200 zł. Dałbyś 200 zł za gaźnik? Zresztą nawet jakby był za 50, to jaka pewność co do sprawności. Jak się faktycznie ten K60B nie spisze to kupie tego binga pod warunkiem, że znajdziesz mi go z tych ogłoszeń sprawnego poniżej 100 zł. Jak nie znajdziesz, co jest dla mnie pewne, to zakupie oryginalny gaźnik, który jest ,,sprawny''. Napisze, jak przyjdzie ten gaźnik

https://www.olx.pl/oferty/q-gaznik-bing/
o ile dobrze pamiętam ostatnio chwaliłeś chińskie gaźniki? po za tym chcesz mieć starego trupa to licz się z kosztami, gaźnik to jednorazowy zakup, w twoim przypadku najlepszy był by oryginalny gm12f albo nowej produkcji, ja jeżdżę na obu i nie narzekam
Ostatnio mówiłem, że to co jest robione w chinach, może być robione z najlepszą jakością. Tylko firmy, kupują wszystko po taniości. I cena jest adekwatna do jakości. I to nie jest trup, bo jeździł sobie 2 lata temu. Jedyne co trzeba było w nim wymieniać to opony, dętki. W zasadzie tyle, ale ciągle są jakieś nowe problemy. Ale pali z kopa, jako tako jechał, ale ledwo i na maksymalnych obrotach. Zresztą kupiłem już gaźnik i go sprawdzę. Najwyżej dam koledze i kupie coś innego.
(28-08-2017 02:01:40)Pan Zdzisław napisał(a): [ -> ]Kupiłem K60B, zobaczymy.Ja myślę, że będzie dobry bo jest ruskiej konstrukcji i rosyjskiego wykonania. A to co proste i porządne to tylko Rosjanie. Zresztą nie bez powodu chce tego K60B. Kolega ma właśnie rometa kadecika i popierdziela mu ładnie na tym K60B, na pewno lepiej niż na oryginale, chociaż mówił, że tamten też był dobry. Tydzień mam szukać jakiegoś gaźnika? I go jescze przerabiać? Już przerabianie piasty w kadecie wydaje się bardziej interesujące niż to. Człowieku, mówiłem już coś. Są po 200 zł. Dałbyś 200 zł za gaźnik? Zresztą nawet jakby był za 50, to jaka pewność co do sprawności. Jak się faktycznie ten K60B nie spisze to kupie tego binga pod warunkiem, że znajdziesz mi go z tych ogłoszeń sprawnego poniżej 100 zł. Jak nie znajdziesz, co jest dla mnie pewne, to zakupie oryginalny gaźnik, który jest ,,sprawny''. Napisze, jak przyjdzie ten gaźnik

https://www.olx.pl/oferty/q-gaznik-bing/
skoro wiesz lepiej, to nie wiem po co ten temat. poza tym ja swojego binga kupiłem za 60 zl w swojej okolicy przez olx. po trzecie jak miałem gaznik k60b na olx wystawiony to dziesiecu malolata pytalo zaraz skad mam do niego dysze w rozmiarze ** ugryzłem się w jezor, przecież pan zdzislaw wie lepiej ze oryginalna dysza w tym gaźniku jest idelanie dobrana do rometa. Big Grin kupujący był zadowolony z tego gaźnika przy secie 50/4. na oryginalnej dyszy oryginalny chart szarpal i nie jechal.
Szanuj czas innych, rownie dobrze zamiast się zajmować twoimi rozkminami moglem naprawdę komus pomoc w innym problemie.
Pisałem i napisze jeszcze raz, mam już gaźnik. Jak się nie sprawdzi to sprawie sobie inny.
Cytat:Szanuj czas innych, rownie dobrze zamiast się zajmować twoimi rozkminami moglem naprawdę komus pomoc w innym problemie.
Doceniam pomoc innych, szczególnie, że pierwszy raz składam co do jednej śrubki rometa. Jednak nie lubię jak ktoś narzuca mi swoje pomysły, a jeśli się na nie nie zgadzam, to próbuje mnie obrażać. Zresztą, ja prosiłem o pomoc i nikt cię nie zmusza do tego, aby mi odpowiadać. Powiedziałem, że ten gaźnik jest: drogi, ciężko dostępny (jak na rometa) i nie chce bawić się przeróbkami. Ponadto napisałem, że jeśli się nie sprawdzi ten już zakupiony, to jeszcze raz poszukam jakiegoś lub zobaczę tego binga. Jednak teraz staram się założyć łożyska na tylne koło. Po tym zakładam tego K60B i sprawdzę jak się zachowuje. I napiszę, że, albo mieliście racje i was przepraszam, albo, że działa na nim jak marzenie.
Stron: 1 2
Przekierowanie