18-08-2017, 11:18:07
Witam
Romka kupiłem w marcu od kolekcjonera , ktory kupił go od dziadziusia . Sprzedał go bo nie chciał mu odpalic , a okazało się że kolekcjoner wyczyscił tylko kranik . Motor kupiłem w pełnym oryginale . Oczywiście z papierami . Przebieg miał oryginalny 2199 , a teraz nabiłem do 2900 . Musiałem w nim wymienić oponę z dętką z tyłu , łożysko w kole z przodu , przerywacz , filtr powietrza i założyć filtr paliwa. Ogar nigdy nie był katowany . Silnik to naprawdę igła . V-max w sumie nie sprawdzałem, ale najwiecej jechałem nim 55 km/h na delikatnym gazie ( manetka nie doszła do połowy nawet). Rok motoru 1989 czyli ostatni wypust . W planach mam amory od wski włożyć ale to tylko plany
Oceniać i komentować
http://imgur.com/a/6o7RT
http://imgur.com/a/PTT2F
http://imgur.com/a/6gVSZ
Romka kupiłem w marcu od kolekcjonera , ktory kupił go od dziadziusia . Sprzedał go bo nie chciał mu odpalic , a okazało się że kolekcjoner wyczyscił tylko kranik . Motor kupiłem w pełnym oryginale . Oczywiście z papierami . Przebieg miał oryginalny 2199 , a teraz nabiłem do 2900 . Musiałem w nim wymienić oponę z dętką z tyłu , łożysko w kole z przodu , przerywacz , filtr powietrza i założyć filtr paliwa. Ogar nigdy nie był katowany . Silnik to naprawdę igła . V-max w sumie nie sprawdzałem, ale najwiecej jechałem nim 55 km/h na delikatnym gazie ( manetka nie doszła do połowy nawet). Rok motoru 1989 czyli ostatni wypust . W planach mam amory od wski włożyć ale to tylko plany
Oceniać i komentować
http://imgur.com/a/6o7RT
http://imgur.com/a/PTT2F
http://imgur.com/a/6gVSZ