Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar Sport 2361 1973 - mój bzyk:)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Regulacja linki zmiany biegów.
Prawdopodobnie ten plastikowy opór już się skończył. Zastosuj metalowy od WSK, jest praktycznie taki sam, tylko należy od strony silnika dodać małą tulejkę, chyba fi 8 lub 10 mm.
Potwierdzam. Sam na takim patencie jeździłem Big Grin
Sprzęgło nie ma zbytnio z tym związku
Dzięki panowie - z braku czasu wsadzona nakrętka przecięta i biegi wróciły na miejsceSmile.
Hej musimy sie zgadac na mala przejazdzke po miescie w kilka Komarow. Ja tez z Poznania jestem na ratajach kilka jezdnych Komarow jest :-)
Dzisiaj w końcu wywiozłem młodego na polne drogi i dałem mu Sporta do ujeżdżaniaSmile Pierwsza awaria - łańcuch - za słabo dokręcone koło i pchanko gotoweSmile Po kilku jazdach w końcu przestał kapać olej z łączenia wydech/kolanko, niestety coś się dzieje ze sprzęgłem i mam nadzieję, że tutaj mi pomożecie: na luzie słychać terkot - tak jakby sprzęgło lada moment miało chwycić, do tego przy skręcie kierownicy w prawo potrafi samoczynnie wskoczyć bieg - czy to kwestia linki sprzęgła czy linki biegów? Jeżeli tak to po chłopsku wytłumaczcie czy regulację linki pod silnikiem wkręcić (poluzować ) czy wykręcić (naciągnąć). Kombinowałem ale opornie to szło - albo tylne koło buksowało (młody oczywiście zachwycony) albo nie chciał jechać... Jutro pod wieczór znowu planujemy jazdy...




Bertt dzięki za zaproszenie ale Sporcik bez rejestracji...
Teraz tylko dać mu kilka kluczy i nic nie pomagać Smile to się nauczy roboty Big Grin .
Trochę czasu minęło, słoneczko trochę wyjrzało i można było polatać Sportem na wsi - przy okazji okazało się jak bardzo młody urósł przez te kilka miesięcy - starość jest strasznaSad
Po trzech dniach intensywnego użytkowania pojawił się problem z przednim kołem (luzy) i kierownicą - potrzeba sporo siły, żeby skręcać. Mam wrażenie jakby samoczynnie dokręciła się nakrętka koronkowa nad łożyskiem główki, do tego dziwny objaw bo zaczęły się wykręcać śruby mocujące kierownicę - praktycznie wykręciły się z tej "ruchomej półki" - chyba wpakuję je na klej.
Na chwilę obecną sprzęt wrócił do Poznania i w tygodniu będę rozbierał cały przód, żeby na wakacje był gotów... Chociaż młody coś przebąkuje o Wuesce 125 i jak znam życie teściu zaraz taką wytrzaśnie z jakiejś stodoły...
Czy w komarach sportach w ogóle były tabliczki znamionowe? I czym taki sport różni się od zwykłego komara 2350?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie