Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar Sport 2361 1973 - mój bzyk:)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Coś mi się wydaje, że łatwiej będzie kupić inną linkę niż dostać taki napęd za rozsądne pieniądze...
Jeśli ma to być oryginał, to ślimak wypadałoby wymienić.

Nie ma problemu ze znalezieniem oryginalnego. Wkład możesz kupić nowy.
Dzięki za info - rozumiem, że wkład od nowszego modelu pasuje ?
Pasuje do wszystkich ślimaków od Rometów, ale teoretycznie jest tylko do tych 19".
Fuksem kupiłem kilka ślimaków - wśród nich są chyba 3 z mocowaniem jakiego potrzebuję. Od wczoraj moczą się w ropie bo stan kiepski ale jutro planuję je rozpracować.
Zbiornik, osłony, narzędziówki i stopka u lakiernika - wszystko idzie na mokro bo wymagały szpachlowania i kosmetyki. Dotarła kedra, w tygodniu manetki, chlapacz i być może naklejki. Może wezmę się za obręcze - po remoncie WSK zostało mi trochę waty stalowej - spróbuję zdjąć srebrzankę z chromu i przepolerować szprychy. Reszta ramy i błotniki są w oryginalnym świetnym stanie i nie zamierzam ich ruszać - najwyżej pasta na szmatkę i polerka.Pomimo prób uszczelnienia tłumik przepuszcza na łączeniu z kolankiem...
Mam mały problem z przednim hamulcem - nie "odbija" klamka - muszę ją cofnąć palcami... Z tego co pamiętam sprężyny są całe. Oglądałem kilka zdjęć ale nie widzę sprężyny zewnętrznej "wspomagającej" cofanie dźwigni rozpieraka - rozumiem, że w Komarach nie występuje takie rozwiązanie?
Sprężyny szczęk przesmarowane???
Rozpierak nasmarowany, obraca się w gnieździe pokrywy piasty i czy przesmarowane przylgnie do szcęk???
Cięgno na pokrywie powinno osiowo obracać rozpierakiem, bez zacierania się, może brak podkładki M7, albo dałkeś nie właściwą np sprężysta M8 i po dokręceniu zaciska rozpierak??
Może nit rozpieraka dobity lub zardzewiały, tez ma się poruszać luźno????
Linka przesmarowana???? czy właściwie wyregulowana????
To tak na szybko
Smile
Dzisiaj planuję montaż ślimaka to przy okazji zerknę co tam słychać w bębenku...
No i się wyjaśniło: hamulec nie odbijał bo był za bardzo naciągnięty - rozpierak był ustawiony pod kątem jakichś 30 stopni. Problem w tym, że w momencie kiedy ustawię rozpierak w pozycji "spoczynku" regulacja linki jest maksymalnie wkręcona w prowadzenie na bębnie i cięgno nie ma miejsca żeby się cofnąć - po naciśnięciu klamki uderza właśnie o wkręconą regulację - reasumując hamulec sprawny a nie działaSmile Gdyby nie było nakrętki kontrującej na regulacji linki może by pasowało na styk - a tak będę musiał trochę kombinować. Niestety podczas naciągania linki diabli wzięli baryłkę/opór linki montowany w klamce - po prostu się rozpadła na dwie części - uwielbiam jak pierdyknie coś co kosztuje 2 zł a wysyłka 8złSmile Muszę zrobić większe zakupy i czekać na paczkę... W tym tygodniu raczej już bzyka nie będę ćwiczył bo braknie czasu. Miałem wcześniej pytać: felgi chromujecie we własnym zakresie czy kupujecie nowe? Jacyś sprawdzeni sprzedawcy/warsztaty? Z przedniego koła usunąłem srebrzankę i trochę się zmartwiłem - chromu jakieś 50%, reszta to wżery.
Ślimak założony i sprawny - ciekawe czy licznik działa Big Grin?
Chromowanie starych obręczy, to dziś wydatek zakupu 10 nowych Confused
Niestety nie wszystkie się nadają, a wybór nowych to często loteria - omijaj dalekim łukiem, made in china.
Ja ostatnio kupowałem w firmie DS-moto - i zdecydowanie pozytywna opinia, mimo, ze są minimalnie szersze, a środek delikatnie niższy. Zaleta, nie są chińskie, do tego komplet bdb szprych (jak oryginał) dobrze się zaplata i centruje.
Tu sobie poczytaj - chyba 6 post, a na następnej stronie, efekt końcowy.
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...79&page=36
Przy okazji kupisz to co popsułeś Smile

Co do Twojego problemu z hamulcem - szczęki do wymiany, za dużo zużyte.
Te Taiwany wczoraj wieczorem oglądałem bo w DSmoto parę klamotów do "wiesiek" już kupiłem i zawsze było OKSmile Rozumiem, że nie powinno być problemu z założeniem oryginalnych Stomili?
CO do okładzin - wydają się OK - jakieś 3mm... Tak czy tak zajrzę tam dopiero koło niedzieli wieczorem... Cholera, że też doby nie można letko rozciągnąćSmile
Mała aktualizacja:
1. Hamulec przedni sprawny,
2. Założone szare manetki i chlapacz
3. Do wtorku odbieram blachy od lakiernika i składam Sporta w całość - może uda się jakieś fotki wrzucić z postępów prac...
No i kicha - wieczorem lakiernik przysłał fotki zbiornika z pięknie zważonym lakierem na spodniej częściSad. Ponowne piaskowanie i jeszcze raz lakier - może do piątku będzie komplet...
Chyba jakieś fatum - nie dość, że angina mnie dopadła to jeszcze lakiernik chciał podgonić temat i postawił polakierowany zbiornik koło pieca żeby szybciej dosechł... lakier pięknie popękał. Do piaskowania. Myślałem, że tylko WSKi potrafią dopiec przy odbudowieSmile
Panie, co to za lakiernik, jak mu się tak robota w rękach pali?

A ból związany ze zważonym lakierem (wspomnianym wcześniej) znam aż za dobrze... Tyle, że ja robię sam, w takich a nie innych warunkach, więc sam sobie winien jestem Tongue
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie