06-08-2017, 03:26:11
Cześć.
Z chęcią zamienię silnik Dezamet 019 3b. na silnik Dezamet 023 w wersji dwubiegowej. Robię to dlatgo, ponieważ Ogar 205, którego posiadam niestety nie posiada oryginalnego silnika 023, a ja wolę mieć właściwą rzecz na właściwym miejscu to raz, a dwa- w poniedziałek zawita do mnie kurier z częściami do 023.
Stan techniczny: tłok przytarty, cylinder wygląda dobrze, luz wzdłużny na wale korbowym - zużyte łożysko igiełkowe. Biegi włączały się dobrze
Jeździłem nim pierwszego dnia po zakupie, dopóki nie zaczął kichać w gaźnik, więc zdjąłem cylinder aby zobaczyć powód.
Rozumiem, że 023 jaki mi zaproponujecie będzie w podobnym stanie, lecz jak mówiłem wyżej -części są w drodze. Jedyne na czym mi zależy to na zgodności numerów karterów, braku wyłamań/wyszczerbień na głównych dwóch połówkach i to chyba tyle. Może być jakiś "barnfind"
Z chęcią zamienię silnik Dezamet 019 3b. na silnik Dezamet 023 w wersji dwubiegowej. Robię to dlatgo, ponieważ Ogar 205, którego posiadam niestety nie posiada oryginalnego silnika 023, a ja wolę mieć właściwą rzecz na właściwym miejscu to raz, a dwa- w poniedziałek zawita do mnie kurier z częściami do 023.
Stan techniczny: tłok przytarty, cylinder wygląda dobrze, luz wzdłużny na wale korbowym - zużyte łożysko igiełkowe. Biegi włączały się dobrze
Jeździłem nim pierwszego dnia po zakupie, dopóki nie zaczął kichać w gaźnik, więc zdjąłem cylinder aby zobaczyć powód.
Rozumiem, że 023 jaki mi zaproponujecie będzie w podobnym stanie, lecz jak mówiłem wyżej -części są w drodze. Jedyne na czym mi zależy to na zgodności numerów karterów, braku wyłamań/wyszczerbień na głównych dwóch połówkach i to chyba tyle. Może być jakiś "barnfind"